شناسهٔ خبر: 28693002 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

ترقی در گفت‌و‌گو با فارس: مقام معظم رهبری هیچ عدولی از سیاست‌های اعلامی خود نکردند/قوای سه‌گانه باید در چارچوب این سیاست‌ها گام بردارند

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت:‌ مقام معظم رهبری هیچ عدولی از سیاست‌های اعلامی خود ندارند و سعی دارند قوا در چارچوب این سیاست‌ها مسیر را طی کنند.

صاحب‌خبر -

حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، درباره جریان‌سازی برخی رسانه‌های بیگانه درباره عقب‌نشینی مقام معظم رهبری از مواضع خود در خصوص FATF اظهار داشت: اگر کسی واقعا به سخنان مقام معظم رهبری در جمع دانشجویان و در کرمانشاه توجه کند متوجه می‌شود که رهبری در چارچوب قانون اساسی و بدون استفاده از حکم حکومتی سعی بر اداره کشور دارند.

وی با بیان اینکه مسئولیت هر قوه‌ای بر عهده آن قوه است، گفت: هر یک از قوای سه گانه کشور باید در برابر مراجع قانونی پاسخگو باشند.

ترقی تأکید کرد: رهبری در رابطه با مجلس هم سعی بر این دارد که مجلس در چارچوب سیاست‌های کلی حرکت کند و چنانچه اگر عدولی داشته باشد به آنها تذکر بدهد.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: قانون اساسی اختیاراتی را در رابطه با قانون‌گذاری بر عهده مجلس قرار داده است و چنانچه اختلافی بین شورای نگهبان و مجلس به وجود بیاید مجمع تشخیص مصلحت نظام ورود خواهد کرد.

وی در پایان گفت: مقام معظم رهبری هیچ عدولی از سیاست‌های اعلامی خود ندارند و سعی دارند قوا در چارچوب این سیاست‌ها مسیر را طی کنند.

انتهای پیام/

نظر شما