شناسهٔ خبر: 28692754 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

گزارش خبرنگار مهر از اندونزی؛

غریب شی: حیف شد نتوانستم وزنه ۲۴۵ کیلوگرمی را بزنم

پاراوزنه بردار نقره‌ای کشورمان گفت: واقعا حیف شد که نتوانستم وزنه ۲۴۵ کیلوگرمی را بزنم. 

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر از اندونزی، علی اکبر غریب شی بعد از کسب مدال نقره مسابقات پاراوزنه برداری گفت: امروز یکی از حساس ترین مسابقات بود و نمی‌دانم چه بگویم و واقعا ناراحت شدم که نتوانستم وزنه آخری را بزنم. خیلی خوب کار کرده بودم و ان شاء الله مسابقات بعدی.

وی در مورد اینکه رکورد آسیا و پاراآسیایی زده شد، گفت: پیش بینی چنین مسابقه‌ای را می‌کردم. چون یک ماه پیش در مسابقات قهرمانی آسیا هر وزنه ‌ای می‌زدم ورزشکار مغولستانی بالاتر از آن را می‌زد. دوبار رکورد آسیا جابجا شد و در این مسابقه نیز رکورد جهانی شکسته شد. واقعا حیف شد که نتوانستم وزنه ۲۴۵ کیلوگرم را بزنم.

غریب شی در مورد اینکه به نظر می‌رسد برای پارالمپیک ۲۰۲۰ رقابت بین شما، رضی و ورزشکار مغول باشد، گفت: همه تلاشم را می‌کنم که بهترین نتیجه را آنجا بگیرم. غیر از ورزشکار مغول چند وزنه بردار دیگر هم هستند و باید با برنامه ریزی بهتر در پارالمپیک و جهانی موفق باشیم.

دارنده مدال نقره پاراآسیایی جاکارتا در پایان ضمن تشکر از فدراسیون گفت: اردوهای خوبی از اسفند ماه سال گذشته برگزار شد و خوشبختانه تیم نتیجه خوبی گرفت. از رئیس انجمن میرشفیعی و سرمربی خوب مان تشکر می‌کنم، واقعا زحمت کشیدند و امیدوارم تیم وزنه برداری ما بهتر از این بدرخشد.

نظر شما