شناسهٔ خبر: 28692681 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

گزارش خبرنگار اعزامی تسنیم از اندونزی| علی‌اکبر غریب‌شی: حیف شد نتوانستم وزنه ۲۴۵ کیلوگرمی را بزنم/ پیش‌بینی چنین مسابقه‌ای را می‌کردم

R1015145/P1351/S27,3,29,33/CT11

علی‌اکبر غریب‌شی وزنه‌بردار نقره‌ای کشورمان در مسابقات پاراآسیایی گفت: واقعاً حیف شد که نتوانستم وزنه ۲۴۵ کیلوگرمی را مهار کنم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم از اندونزی، علی اکبر غریب‌شی بعد از کسب مدال نقره مسابقات وزنه برداری اظهار داشت: امروز یکی از حساس‌ترین مسابقات بود و نمی‌دانم چه بگویم و واقعا ناراحت شدم که نتوانستم وزنه آخر را بزنم. خیلی خوب کار کرده بودم و ان شاالله مسابقات بعدی جبران می‌کنم.

وی در مورد اینکه رکورد آسیا و پاراآسیایی زده شد، تصریح کرد: پیش بینی چنین مسابقه‌ای را می‌کردم، چون یک ماه پیش در مسابقات قهرمانی آسیا هر وزنه‌ای می‌زدم ورزشکار مغولستانی بالاتر از آن را می‌زد. دوبار رکورد آسیا جابه‌جا و رکورد جهانی هم شکسته شد. واقعاً حیف شد که نتوانستم وزنه 245 کیلوگرم را بزنم.

وزنه بردار نقره‌ای کشورمان در مورد اینکه به نظر می‌رسد برای پارالمپیک 2020 رقابت بین او، سمان رضی و ورزشکار مغولستانی باشد، گفت: همه تلاشم را می‌کنم که بهترین نتیجه را آنجا بگیرم. غیر از ورزشکار مغولستانی چند وزنه‌بردار دیگر هم هستند و باید با برنامه‌ریزی بهتر در پارالمپیک و جهانی موفق باشیم.

دارنده مدال نقره پاراآسیایی جاکارتا در پایان با تشکر از از فدراسیون عنوان کرد: اردوهای خوبی از اسفندماه سال گذشته برگزار شد و خوشبختانه تیم نتیجه خوبی گرفت. از رئیس انجمن میرشفیعی و سرمربی خوب‌مان تشکر می‌کنم، واقعاً زحمت کشیدند و امیدوارم تیم وزنه برداری ما بهتر از این بدرخشد.

انتهای پیام/

نظر شما