شناسهٔ خبر: 28690726 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

صلحی‌پور: هدفم کسب مدال طلا بود و بعد رکوردشکنی در بازی‌های پاراآسیایی

مرد طلایی پاراپاورلیفتینگ کشورمان در بازی‌های پاراآسیایی گفت: اتفاقات ریو را با مدال‌آوری و رکوردشکنی در توکیو جبران می‌کنم.

صاحب‌خبر -

صلحی‌پور: هدف اولم کسب مدال طلا بود و بعد رکوردشکنی به گزارش خبرنگار اعزامی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حامد صلحی‌پور پس از دستیابی به مدال طلای دسته ۹۷ کیلوگرم مسابقات پاراپاورلیفتینگ بازی‌ها پاراآسیایی ۲۰۱۸ اظهار داشت: پیش‌بینی این مدال را می‌کردم. حدود یک ماه پیش در مسابقات آسیا – اقیانوسیه که در ژاپن برگزار شد، رقیب اصلی‌ام همین حریف اماراتی بود که آنجا هم شکستش دادم و به مدال طلا رسیدم. خدا را شکر بعد از این مسابقات یک ماهه آماده شدیم و دوباره به مدال طلا رسیدم.

او در پاسخ به این پرسش که آیا برای شکستن رکورد آسیا برنامه‌ریزی کرده بود یا شرایط به گونه‌ای پیش رفت که ناچار به انجام این کار شدید؟، بیان کرد: من در تمرینات این رکورد را زده بودم. در اینجا هدف اولم کسب مدال طلا بود و بعد رکوردشکنی. در ژاپن حریف اماراتی پا به پای من آمد، اما در مسابقه امروز رقابتی شانه به شانه نداشتیم.

پاراپاورلیفتینگ کار دسته ۹۷ کیلوگرم کشورمان ادامه داد:، چون فاصله وزنه‌ها زیاد شد و پشت سر هم بود، از حالت آمادگی خارج شدم. متأسفانه وزنه آخر کمی برایم سنگینی کرد و نتوانستم رکورد جهان را ارتقا بدهم. من مدال طلای بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸ را به پدر و مادرم اهدا می‌کنم.

او در مورد برنامه‌های خود برای آینده گفت:: به امید خدا در بازی‌های ۲۰۲۰ توکیو رکوردشکنی خواهم کرد. من تازه به این وزن آمده‌ام و خوشبختانه با کمک مربیانم در مدتی کوتاه دو مدال آسیایی گرفتم.

پاراپاورلیفتینگ‌کار دسته ۹۷ کیلوگرم کشورمان همچنین یادآور شد: اتفاقات بدی برای من در ریو رخ داد که امیدوارم با مدال و رکوردشکنی در توکیو جبران کنم.

صلحی‌پور در خاتمه گفت: شاید باور نکنید وقتی وزنه اول را زدم به مربی‌ام گفتم، آقا رضا کِی این دو وزنه را می‌زنم و تمام می‌شود، خیلی خسته‌ام.‌ای کاش زودتر تمام شود و برویم برای استراحت. ما مدت‌هاست که در اردو هستیم و دو مسابقه پشت سر هم داشتیم. خوب شد که برای‌مان خوب تمام شود. حالا می‌توانیم راحت استراحت کنیم.

بیشتر بخوانیدصلحی‌پور با رکوردشکنی به مدال طلای بازی‌های پاراآسیایی رسید

نتایج دور پنجم و ششم مسابقات سریع شطرنج بازی‌های پاراآسیایی

هدهدی: شطرنج بازان ایرانی شگفتی سازان جاکارتا هستند

انتهای پیام/ 

آخرین اخبار بازی های پاراآسیایی جاکارتا 

نظر شما