شناسهٔ خبر: 28689860 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مسئولان مامور خدمت به مردم هستند

رئیس دفتر مقام معظم رهبری: مسئولان و امامان جمعه با تاسی از منش رهبر معظم انقلاب خود را مکلف در خدمت به مردم بدانند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی در نشست شورای اداری استان و آئین معارفه نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام افزود: آنچه امروز مهم است این است که در شرایط کنونی کشور، مسئولان از هرگونه اسراف پرهیز و خود را برای خدمت بی منت به مردم بخصوص مردم مناطق محروم آماده کنند.

mp4
<div id="video-display-embed-code_2718251" ><script type="text/JavaScript" src="http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2250619/2718251?width=350&height=250"></script></div>

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به اینکه مردم استان ایلام در دوران‌های مختلف انقلاب پشتیبان امام، رهبری و نظام اسلامی بوده اند افزود: این مردم در دوران دفاع مقدس با تقدیم جوانان خود پای انقلاب محکم ایستادند و در اوج بمباران‌ها شهر و دیار خود را ترک نکردند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی گفت: مردم ایلام همچون سایر مردم ایران اسلامی عاشق اهل بیت، محرم و امام حسین هستند، همان چیزی که امروز دشمنان نظام می‌خواهند آن را از ملت ایران بگیرند، ولی افتخار شما امروز میزبانی و خدمت به زائران ابا عبدالله الحسین (ع) است.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور هم در این آئین با قدردانی از خدمات چندین ساله حجت الاسلام والمسلمین لطفی  نماینده سابق، ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: حضور امام جمعه به مثال چتر مهر روزی مقام معظم رهبری در اقصی نقاط کشور است.

حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری افزود: باید در چهل سالگی انقلاب امامان جمعه با همراهی مسئولان در استان‌ها نقشه مهندسی فرهنگی کشور را پیش ببرند و سهم هر شهر و روستا را از این نقشه راه مشخص کنند.

استاندار ایلام نیز در آئین معارفه امام جمعه ایلام گفت: این استان مهد پرورش عالمان و نخبگان مطرح در کشور همچون مرحوم آیت الله حیدری ایلامی است.

قاسم سلیمانی دشتکی با اشاره به سفر مقام معظم رهبری در دی ماه سال ۶۹ به استان ایلام تاکید کرد: هرچند این سفر برکات زیادی برای استان به همراه داشت، اما در این برهه این استان محروم نیازمند توجه بیشتر مسئولان برای رسیدن به توسعه یافتگی است.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه جدید ایلام با قدردانی از اعتماد مقام معظم رهبری به وی برای پذیرفتن رسالت خطیر نمایندگی، ولی فقیه در استان گفت: من فرزند این استان هستم، هم در دوران انقلاب حضور داشتم و هم شاهد پرپر شدن فرزندان این خطه مرزی در بمباران‌ها و جبهه‌های نبرد حق علیه باطل بوده ام، انشالله خداوند به ما توفیق دهد که در این نظام خدمتگزار مردم باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار افزود: اعلام می‌کنم برای ارتباط با بنده هیچ واسطه‌ای وجود ندارد و اجازه نمی‌دهم که کسی در ارتباط با بنده کوچکترین سوء استفاده‌ای بکند.حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار همچنین از خدمات حجت الاسلام والمسلمین لطفی نماینده سابق، ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام قدردانی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار، چهارشنبه هیجدهم مهرماه با حکم مقام معظم رهبری به عنوان نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام منصوب شد.پیش از این حجت الاسلام والمسلمین لطفی  به مدت ۱۷ سال عهده دار این رسالت خطیر بود.

نظر شما