شناسهٔ خبر: 28688623 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

گلایه قهرمان دوی استقامتی بازی‌های آسیایی از فدراسیون/ کیهانی از حضور در لیگ انصراف داد

قهرمان و رکورددار دوی سه هزار متر بامانع بازی های آسیایی با گلایه گفت: احساس میکنم مرا کوچک کرده‌اند، دیگر هر اتفاقی هم بیافتد در لیگ شرکت نخواهم کرد.

صاحب‌خبر -

حسین کیهانی در گفت و گو با ایسنا با قبول نکردن قهرمانی‌اش در مسابقه دوی پنج هزار متر مرحله دوم باشگاه‌های ایران اظهار کرد: در جریان دوی پنج هزار متر دوندگان مبتدی در دور آخر جلوی مرا گرفتند و سد راه من شدند. در این ماده در ۱۲۰ متر پایانی با تمام توان و سرعت می دویم تا فاصله را با نفرات بعدی زیاد کنیم و راحت بتوانیم قهرمان شویم. فاصله من با نفر دومی و سومی ام که شاگردان فتحی مسئول برگزاری مسابقات است زیاد بود. من ۲۰ تا ۳۰ متر با آنها فاصله داشتم.

وی افزود: زمانی که به دو سه نفری که هنوز چند دور به پایان داشتند رسیدم به اجبار به جای اینکه از راست سبقت بگیرم از چپ سبقت گرفتم و پایم از خط بیرون رفت. اول اینکه اگر این مسابقات اسمش لیگ برتر است نباید دوندگان مبتدی که دو دور عقب میمانند را به آن راه دهند.  آنها یا باید در زیر گروه بدوند یا اصلا شرکت نکنند. بعد هم قبول دارم پای من از خط بیرون رفت اما خطا طوری نبود که نام مرا خط بزنند. 

قهرمان و رکورددار دوی سه هزار متر بامانع بازی‌های آسیایی در ادامه گفت: هرچند پای من از خط بیرون رفته اما این خطایی نبوده که اسم مرا خط بزنند. مسئولان فدراسیون دوومیدانی به همین راحتی از یاد بردند که همین یک ماه پیش من آبروی آنها را در آسیا و در کشور خریدم. به نظر من واقعا فراموش کردند که یک ماه پیش آن ها را نجات دادم.

وی افزود: فدراسیون از من خواهش کرده بود که در مسابقات لیگ بدوم تا سطح مسابقات بالا برود. آنها از ما توقع داشتند تا شرکت کنیم، خواسته به جایی هم بود ما هم اطاعت کردیم و به مسابقه آمدیم. ما به خاطر پیشرفت دوومیدانی به این مسابقات آمدیم. اکنون زمان استراحت ما است و در این مدت حتی یک جلسه هم تمرین نداشتم . من بدون یک ثانیه تمرین دیروز دویدم تا به خاطر اسمم هم که شده در پیشرفت دوومیدانی موثر باشم. قطعا این حضور بی تاثیر هم نخواهد بود. بلاخره مردم منتظر ما هستند تا مسابقات ما را ببینند چون به ما ارادت دارند.  حضور ما به خواست خود فدراسیون بود حالا که آمدیم اینطور برخورد شد و من هم احساس می کنم که مرا کوچک کرده اند.

کیهانی افزود: حتی یکی از داوران همان مسابقه در مورد خطایی که مرا به خاطرش حذف کردند گفت هرچند پایم به بیرون رفته ولی خطایی نبوده که سبب خط خوردن نامم شود. لازم هم باشد من از آن داور خواهم پرسید و موضوع را رو در رو خواهم کرد. ولی با این وجود مسیولان فدراسیون خیلی راحت همه چیز را فراموش کردند و مرا به خاطر خطایی کوچک حذف کردند.

وی با بیان اینکه دیگر از ادامه حضور در لیگ انصراف داده است گفت: باوجودی که نامم در لیست سایر مواد این دور از مسابقات بود اما از حضور در آن انصراف دادم. من از حضور در مرحله آخر لیگ هم انصراف دادم و نخواهم دوید. با چه انگیزه ای مسابقه دهم وقتی که آنقدر ما را کوچک می کنند. دیگر هر اتفاقی بیافتد در این دوره از لیگ شرکت نخواهم کرد.

به گزارش ایسنا، در دور دوم مسابقات لیگ دوومیدانی حسین کیهانی در حالی که در دوی ۵ هزار متر قهرمان شد اما به دلیل اینکه پایش به روی خط رفته بود با نظر داوران حذف شد. او بعد از این موضوع از ادامه حضور در لیگ انصراف داد.

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

برچسب‌ها:

نظر شما