شناسهٔ خبر: 28688507 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا قدیمی | لینک خبر

دستگیری راننده مسافربر نما به اتهام آدم ربایی و آزار سه زن

راننده مسافربرنما به اتهام اقدام به آدم ربایی و قصد تعرض به سه زن صبح دیروز در شعبه چهارم دادگاه کیفری پای میز محاکمه ایستاد.

صاحب‌خبر -

باشگاه خبرنگاران: رسیدگی به این پرونده از آذر پارسال به‌دنبال شکایت سه زن به اداره پلیس آگاهی پایتخت کلید خورد، یکی از زنان که دکتری حقوق داشت در شرح شکایت خود به افسر پلیس گفت: من از خیابان ونک سوار این خودرو شدم که طولی نکشید راننده خودوری پراید توقف کرد و به بهانه مشکلی که برای خودرویش به وجود آمده در حاشیه بزرگراه حقانی ایستاد و با قفل کردن در‌های خودرو قصد آزار مرا داشت که خیلی زود متوجه شدم و با مقاومت او را به بیرون خودرو پرت کردم و پا به فرار گذاشتم. زن دیگر هم در شکایت خود ادعا کرد وقتی سوار خودروی این راننده شدم او به طرفم آمده و با تهدید قصد داشت به من تعرض کند که مانع شدم و فرار کردم. شاکی سوم هم پس از اعلام شکایت خیلی زود بنا به دلایلی رضایت داد و از پیگیری و ادامه شکایت خود امتناع کرد.

صبح دیروز این دو زن در شعبه چهارم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی اصغر عبداللهی و با حضور قاضی واعظی مستشار دادگاه به طرح شکایت پرداختند، یکی از آن‌ها گفت: پس از این ماجرا اختلاف بزرگی بین من و نامزدم ایجاد و باعث جدایی‌مان شد. دیگر شاکی هم ادعا کرد دیگر نمی‌تواند به زندگی عادی‌اش ادامه بدهد، چون به شدت در این ماجرا به او آسیب روحی وارد شده است.

سپس متهم پرونده در جایگاه قرار گرفت و در اظهاراتش گفت: از وقتی همسرم باردار شد وسوسه آزار زن‌ها به جانم افتاد.

وی اتهامش را پذیرفت و در دفاع از خودش ادعا کرد مواد مخدر مصرف کرده بود و شرایط عادی نداشته است.

قضات پس از شنیدن اظهارات متهم برای صدور حکم وارد شور شدند.

نظر شما