شناسهٔ خبر: 28686761 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

گزارش خبرنگار اعزامی تسنیم از اندونزی| همایون‌پور: مقابل تایلند بخت با ما یار نبود/ هرآنچه در توان‌مان بود گذاشتیم

R1015145/P1015145/S3,33/CT11

سرمربی تیم ملی بسکتبال باویلچر بانوان کشورمان تأکید کرد، در مصاف با تیم تایلند در دیدار رده‌بندی بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸ بخت یار او و شاگردانش نبوده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم از اندونزی، آذر همایون‌پور پس از شکست تیم ملی بسکتبال با ویلچر کشورمان برابر تایلند و کسب عنوان چهارمی بازی‌های پاراآسیایی گفت: بازی پایاپای و از همه نظر قشنگ و تماشایی بود، اما بخت با ما یار نبود. در لحظه‌های آخر توانستیم بازی را در دست بگیرم، اما متأسفانه در یک پوئن حساس نتیجه را واگذار کردیم.

وی افزود: ما حتی روی شوت‌های پنالتی لحظه آخر با بچه‌ها کار کرده بودیم و اینکه اگر ثانیه آخر توپی را عقب باشیم باید چه کاری انجام دهیم، اما متأسفانه بچه‌های ما این‌قدر تجربه ندارند و نمی‌توانند عملکردی که به آنها دیکته می‌شود را در زمین انجام دهند.

سرمربی تیم ملی بسکتبال باویلچر بانوان درباره دلایل شکست تیمش هم گفت: ما نتوانستیم در لحظه آخر امتیازات لازم را به دست آوریم، درحالی که فرصت‌های زیادی را در اختیار داشتیم و در نهایت با اختلاف یک امتیاز شکست خوردیم.

همایون‌پور در خاتمه تصریح کرد: شاگردانم هر آنچه در توان‌شان بود را در طبق اخلاص گذاشتند، اما متأسفانه بخت با ما یار نبود تا بتوانیم توپ‌هایی را که رها می‌کردیم وارد سبد کرده و امتیاز کسب کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما