شناسهٔ خبر: 28681123 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: شفا آنلاین | لینک خبر

پزشک اهوازی با پیچ‌گوشتی به قتل رسید

سردار حیدر عباس‌زاده فرمانده انتظامی خوزستان با تشریح جزئیات قتل یک پزشک اهوازی با ضربات پیچ‌گوشتی، از شناسایی و دستگیری قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت در شهرستان رامهرمز خبر داد

صاحب‌خبر -
شفاآنلاین> اجتماعی> فرمانده انتظامی خوزستان جزئیات قتل یک پزشک اهوازی با ضربات پیچ‌گوشتی را تشریح کرد.

به گزارش  شفاآنلاین: سردار حیدر عباس‌زاده فرمانده انتظامی خوزستان  با تشریح جزئیات قتل یک پزشک اهوازی با ضربات پیچ‌گوشتی، از شناسایی و دستگیری قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت در شهرستان رامهرمز خبر داد.

وی اظهار کرد: پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی در خصوص خبری مبنی بر وقوع یک فقره قتل در کیلومتر ۲۵ جاده رامهرمز به اهواز، دستورات ویژه جهت شناسایی و دستگیری قاتل یا قاتلان به مأموران پلیس آگاهی شهرستان رامهرمز ابلاغ شد.

عباس‌زاده افزود: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد مقتول به هویت (ح-ج) پزشک متخصص داخلی و ساکن اهواز بوده که در مسیر اهواز به رامهرمز به قتل رسیده و جسدش در کنار خیابان رها شده است.

انگیزه قتل اختلافات شخصی بوده است
وی ادامه داد: مأموران پلیس آگاهی شهرستان رامهرمز با به‌کارگیری توان علمی و روش‌های نوین کشف جرم پس از تلاش مستمر قاتل به هویت (ف-ع) را که منشی‌ خانم مطب مقتول بوده، در کمتر از ۲۴ شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان در ادامه با بیان اینکه متهم در تحقیقات پلیس به درگیری با مقتول در مسیر اهواز به رامهرمز در درون خودرو اعتراف کرده است، عنوان داشت: قاتل با ضربات متعدد پیچ گوشتی مقتول را از پای درآورده و پس از آن وی را در کنار خیابان رها کرده است.

عباس‌زاده با اشاره به اعتراف قاتل که انگیزه قتل ارتکابی را اختلافات شخصی عنوان نموده است، بیان کرد: متهم با پرونده متشکله جهت رسیدگی تحویل مرجع قضائی شد. yjc

 

نظر شما