شناسهٔ خبر: 28680766 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

نماینده مجلس خبرگان رهبری:

توان نظامی ایران سبب عقب نشینی دشمن از مواضع سلطه جویانه است

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با تأکید بر این که اقتدار نظامی ایران اسلامی سبب هراس و عصبانیت دشمنان شده است، گفت: توان نظامی ما سبب عقب نشینی دشمنان از مواضع سلطه جویانه علیه ملت ایران است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری امروز در دیدار فرمانده و پرسنل دریابانی استان به نقش برجسته نیروهای نظامی و امنیتی در برقراری نظم و امنیت در کشورمان اشاره کرد و گفت: هر یک از نیروهای نظامی کشورمان به تناسب شرح و وظایفی که دارند عامل برقراری آرامش و امنیت در ایران اسلامی هستند.

امام جمعه قائمشهر در ادامه سخنان خود با بیان این که امروز باید قدردان نعمت امنیت در کشورمان باشیم، افزود: امروز در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به کشور مقتدر در منطقه و جهان تبدیل شده است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری به وضعیت ناامن امروز کشورهای منطقه اشاره کرد و گفت: به دلیل سیاست های مداخله جویانه و استکباری آمریکا و هم پیمانانش امروز مردم کشورهای منطقه در یک شرایط بحرانی به سر می برند.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که به برکت هوشیاری و بصیرت نیروی های مسلح کشورمان دشمن جرأت کوچکترین تحرک علیه این ملت را ندارند، خاطرنشان کرد: دشمن به خوبی می داند که اگر از خط قرمز ایران اسلامی عبور کند با پاسخ کوبنده این کشور مواجه خواهد شد.

امام جمعه قائمشهر با اشاره به این که همه توان دشمنان ملت ایران در جهت ناامن کردن ایران اسلامی به کار گرفته شده است، تصریح کرد: اما با ایستادگی و مقاومت ملت ایران بسیاری از توطئه های دشمنان علیه این کشور خنثی شده است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که تلاش ها و مجاهدت هایی که نیروهای مسلح کشورمان در جهت ایجاد یک امنیت پایدار در کشور انجام می دهند قابل تقدیر است، خاطرنشان کرد: ایران اسلامی به عنوان کشوری که در منطقه ای بسیار ناامن و بحرانی قرار دارد، اما به برکت همین تلاش ها و هوشیاری از یک امنیت مناسبی برخوردار است.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با تأکید بر این که اقتدار نظامی ایران اسلامی موجب هراس و عصبانیت دشمنان این ملت شده است، تصریح کرد: همین توان نظامی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موجب عقب نشینی دشمنان از مواضع سلطه جویانه آنها علیه ملت ایران شده است.

امام جمعه قائمشهر با بیان این که آمریکا و همپیمانانش دست از شرارت و دخالت در امور کشورهای منطقه بردارند، خاطرنشان کرد: بحران های امروز منطقه ناشی از دخالت های سلطه جویانه آمریکا و سایر کشورهای غربی در منطقه است که باید پایان داده شود./۹۵۰/پ۲۰۳/ب۱

نظر شما