شناسهٔ خبر: 28679137 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

پيام تسليت روحاني به معاون ارتباطات دفتر رياست جمهوري

صاحب‌خبر -
پيام تسليت روحاني به معاون ارتباطات دفتر رياست جمهوري
خبرگزاري آريا - تهران- ايرنا- رئيس جمهوري در پيام هاي جداگانه اي در گذشت والده مکرمه محسن اسماعيلي، عضو شوراي نگهبان و مجلس خبرگان رهبري و پرويز اسماعيلي، معاون را تسليت گفت.

به گزارش روز پنجشنبه ايرنا از پايگاه اطلاع رساني رياست، در بخشي از پيام هاي تسليت حجت الاسلام والمسلمين حسن روحاني به برادران اسماعيلي آمده است: درگذشت والده مومنه و ارجمندتان، موجب تاثر و تالم خاطر شد.
وي در اين پيام ها افزود: اينجانب مصيبت وارده را به شما و خانواده محترم تسليت مي‌گويم و از درگاه خداوند متعال براي آن مادر پاکدامن که عمري را در ارادت به خاندان عصمت و طهارت (ع) و تربيت فرزندان صالح سپري کرده، رحمت واسعه و همجواري با حضرت زهرا (س)، براي عموم بازماندگان صبر و اجر و براي شما سلامتي و مزيد توفيق خدمت مسالت دارم.
* پيام تسليت رئيس دفتر رياست جمهوري
محمود واعظي، رئيس دفتر رياست جمهوري نيز در پيامي درگذشت مادر محسن اسماعيلي، عضو شوراي نگهبان و مجلس خبرگان رهبري و پرويز اسماعيلي معاون ارتباطات و اطلاع رساني دفتر رئيس جمهوري را تسليت گفت.
در بخشي از پيام وي به برادران اسماعيلي آمده است: ضايعه درگذشت مادر مکرمه و بزرگوارتان را صميمانه به شما برادران گرامي، خانواده و وابستگان معزز تسليت مي‌گويم.
واعظي در اين پيام اضافه کرد: از درگاه خداوند رحمان براي آن مادر مهربان و پرهيزگار که در عمر با برکت خود، فرزنداني خادم، پرتلاش و متعهد به ارزش هاي اسلامي پرورش داد، علو درجات، براي عموم بازماندگان صبر و سلامت و براي شما توفيق خدمت روزافزون مسألت دارم.
* پيام تسليت مجلس خبرگان رهبري
دبيرخانه مجلس خبرگان رهبري هم در پيامي درگذشت والده محسن اسماعيلي نماينده مردم تهران در اين مجلس را تسليت گفت.
در بخشي از اين پيام آمده است: درگذشت والده مکرمه را به حضرت عالي و همه خاندان تسليت عرض کرده، براي آن مرحومه، رحمت و غفران الهي و براي حضرتعالي و همه بازماندگان، صبر جميل و اجر جزيل مسالت مي کنيم.
* پيام تسليت شوراي نگهبان
همچنين شوراي نگهبان نيز در پيامي رحلت والده محسن اسماعيلي عضو حقوقدان اين نهاد را تسليت گفت.
به گزارش ايرنا از اداره کل روابط عمومي شوراي نگهبان، در بخشي از اين پيام آمده است: خبر درگذشت مرحومه مغفوره حاجيه خانم فاطمه زندبار، والده مکرمه جناب آقاي دکتر محسن اسماعيلي عضو محترم حقوقدان شوراي نگهبان و عضو مجلس خبرگان رهبري موجب تأثر و تألم گرديد.
اين شورا در پيام خود رحلت اين بانو را به خانواده وي تسليت گفت و براي آن مرحومه از درگاه خداوند علو درجات را مسالت کرد.
به گزارش ايرنا، پرويز اسماعيلي از ابتداي سال 92 تا کنون به عنوان معاون ارتباطات و اطلاع‌رساني دفتر رئيس‌جمهوري در آن نهاد مشغول به فعاليت است.
محسن اسماعيلي نيز طي سه دوره گذشته عضو حقوقدان شوراي نگهبان و نماينده مردم تهران در پنجمين مجلس خبرگان رهبري است.
سيام *9314*3063
انتهاي پيام /*

برچسب‌ها:

نظر شما