شناسهٔ خبر: 28678267 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رخشانی مهر خبر داد:

اختصاص یک هزار و ۷۱۰ میلیارد اعتبار عمرانی به سازمان نوسازی مدارس

ازنا- رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس از اختصاص یک هزار و ۷۱۰ میلیارد اعتبار عمرانی طی سال جاری به این سازمان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، مهر الله رخشانی مهر عصر امروز پنجشنبه در دیدار با حجت الاسلام سپهوند امام جمعه ازنا اظهار داشت: قبل از انقلاب سرانه فضای آموزشی هر دانش آموز یک متر و نیم بود ام درحال حاظر این میزان به بیش از ۵ متر ارتقاء یافته است.

وی با بیان اینکه در سال ۸۳ بیش از ۷۰ درصد مدارس تخریبی بوده اند و ۳۰ درصد مدارس مستحکم بودند، تصریح کرد: خوشبختانه در حال حاظر این رقم عکس شده، یعنی ۷۰ درصد مدارس ما مستحکم هستند و ۳۰ درصد آن ها نیاز به مرمت و تخریب و بازسازی دارند.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس با تاکید بر اینکه در مهرماه سال جاری ۸۰۰۰ کلاس درس به فضاهای آموزشی اضافه شده است، افزود: متاسفانه نوسانات بازار و عدم ثبات قیمت ها مشکلاتی را برای ساخت مدارس به وجود آورده است که ان شا الله با رفع یا کاهش این مشکل، شاهد حرکت خوبی در بحث ایجاد فضاهای آموزشی خواهیم بود.

رخشانی مهر با اشاره به اینکه در حال حاضر یک هزار و ۷۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای نوسازی مدارس در سال جاری در نظر گرفته شده است، ادامه داد: برای رفع مشکل مدارس خشتی و گلی روز گذشته جلسه ای با مدیران کل نوسازی مدارس کشور در همدان داشتیم و تصمیمات خوبی در این زمینه گرفته شد.

نظر شما