شناسهٔ خبر: 28675864 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ارتقای تجهیزات نیروی انتظامی برای کنترل مرز‌ها

خبرگزاری صداوسیما

رییس ستادکل نیرو‌های مسلح از ارتقا کمی و کیفی تجهیزات نیروی انتظامی برای کنترل مرز‌ها خبر داد.

صاحب‌خبر -
تجهیزات نظامی کشور برای رصد اطلاعاتی مرز‌ها ارتقاء یافته استبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، سرلشکر محمد باقری در حاشیه بازدید از نمایشگاه کشفیات فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه ضمن گرامیداشت هفته ناجا اظهار داشت: دشمن در حوزه جنگ نرم اقدام‌هایی در حوزه جاسوسی، اطلاعاتی و امنیتی را در پیش گرفته است.
وی با بیان اینکه در جنگ نرم بیشترین تلاش دشمن بر روی حوزه‌های فرهنگی، اعتقادی و دینی متمرکز شده است، افزود: نیروی انتظامی در حوزه مقابله با این اقدام‌های دشمن در حوزه جنگ نرم وظایفی بر عهده دارد.
رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: رویکرد تجهیز نیروی انتظامی در کنار رویکرد جذب عناصر انقلابی و مومن در دستور کار قرار دارد و ارتقا کیفی نیرو‌ها و ارتقا تجهیزات چه به لحاظ کیفی و چه کمی با سرعت خوبی در حال انجام است.
رییس ستادکل نیرو‌های مسلح از ارتقا کمی و کیفی تجهیزات نیروی انتظامی برای کنترل مرز‌ها خبر داد و گفت: تلاشهای این نیرو در ابعاد آموزش، تحقیقات، و پژوهش در بخش‌های مختلف به خوبی نتیجه داده است.
سرلشکر باقری خاطرنشان کرد: در بحث تجهیزات تخصصی پلیس هم کار‌هایی خوبی صورت گرفته و تحقیقات تا حد زیادی به نتیجه رسیده و به تولید انبوه رسیده‌ایم و تجهیزات در اختیار نیرو‌ها قرار گرفته است.
رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح به جنگ جنگ نرم دشمن و وضعیت فضای مجازی درکشورگفت: رصد فضای مجازی با توجه به سرعت رشد امکانات و فناوری بالایی که دارد، کاری سنگین است.
سرلشکر باقری یادآور شد: تجهیزات ضد جاسوسی و ضد امنیتی نیز در اختیار نیروی انتظامی قرار گرفته و اکنون نسبت به گذشته بسیار ارتقا یافته است.
رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در سفر سه روزه به استان کرمانشاه از مرز‌های غرب کشور بازدید کرد و در جریان وضعیت آمادگی نیرو‌های مستقر در این منطقه برای تامین امنیت مرز‌ها و مقابله با تهدیدات احتمالی دشمنان امنیت و آرامش ملت ایران قرار گرفت.

نظر شما