شناسهٔ خبر: 28673836 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

وظیفه نیروی انتظامی در بحث مقابله با تهاجم نرم سنگین است

گروه سیاست و اقتصاد- رییس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: در بحث مقابله با اقدامات جاسوسی و اطلاعاتی و در بحث مقابله با تهاجم نرم و بحث امر به معروف و نهی از منکر وظیفه سنگینی بر دوش نیروی انتظامی قرار دارد و اقدامات خوبی در این حوزه انجام شده است.

صاحب‌خبر -

وظیفه نیروی انتظامی در بحث مقابله با تهاجم نرم سنگین است

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، سرلشکر محمدحسین باقری، رییس ستاد کل نیروهای مسلح در حاشیه بازدید از نمایشگاه کشفیات نیروی انتظامی در کرمانشاه با تبریک هفته نیروی انتظامی با اشاره به ارتقاء کمی و کیفی توان نیروهای انتظامی کشور، گفت: رویکرد تجهیز نیروی انتظامی در کنار جذب نیروهای مؤمن و انقلابی و ارتقاء کیفی نیروها و تجهیزات پلیس بوده است.
وی با بیان اینکه تجهیز نیروی انتظامی سرعت خوبی گرفته، افزود: در بحث مرزبانی از جهات نظامی و سلاح‌های سنگین پیشرفت خوبی صورت گرفته و در بخش مرزبانی نیز سلاح‌های سنگین و نیمه سنگین و تجهیزات اطلاعاتی برای رصد هرچه بهتر مرزهای کشور در اختیار نیروی انتظامی قرار گرفته و در حال استفاده است.
سرلشکر باقری اظهار کرد: با توجه به رشد سریع امکانات و فناوری به ویژه در حوزه فضای سایبری باید کارها و اقدامات در حوزه تجهیزات مرزبانی، اطلاعاتی و انتظامی سرعت بیشتری بگیرد هرچند نسبت به گذشته پیشرفت‌های خوبی داشته‌ایم.
وی تصریح کرد: در بحث تجهیزات تخصصی پلیس هم کارهای خوبی صورت گرفته و تحقیقات تا حد زیادی به نتیجه رسیده و به تولید انبوه رسیده‌ایم و تجهیزات در اختیار نیروها قرار گرفته است.
رییس ستاد کل نیروهای مسلح به تهدیدات فضای سایبری اشاره و افزود: دشمن وقتی احساس کرد در تهاجم سخت راهی پیش نمی‌برد به سمت فعالیت‌های ضد امنیتی و جاسوسی رو آورد و فعالیت جوانان انقلابی و مؤمن را هدف قرار داد.
سرلشکر باقری اظهار کرد: در بحث مقابله با اقدامات جاسوسی و اطلاعاتی و هم در بحث مقابله با تهاجم نرم و بحث امر به معروف و نهی از منکر وظیفه سنگینی بر دوش نیروی انتظامی قرار دارد و البته اقدامات خوبی در این حوزه انجام داده است.
رییس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: از دیگر اقدامات نیروی انتظامی در حوزه جنگ نرم برای احصا و شناسایی نیازهای جامعه و جوانان است و فعالیت‌های فرهنگی و مشاوره‌ای خوبی در نیروی انتظامی درکنار تمام مسئولیت‌های سنگین درحال انجام است.
انتهای پیام

نظر شما