شناسهٔ خبر: 28673749 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

خطير: طارق در عراق ٢ تخلف آشکار کرد/ شديدا با او برخورد مي کنيم

صاحب‌خبر -
خطير: طارق در عراق ٢ تخلف آشکار کرد/ شديدا با او برخورد مي کنيم
خبرگزاري آريا - معاون ورزشي باشگاه استقلال گفت: طارق در عراق دو تخلف آشکار انجام داده که خارج از اصول حرفه‌اي و قوانين بين‌المللي است و به همين علت باشگاه استقلال شديدا با اين بازيکن برخورد خواهد کرد.
به گزارش خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، طارق همام هافبک عراقي تيم فوتبال استقلال شب گذشته در يکي از برنامه‌هاي تلويزيوني کشورش اعلام کرد که مسئولان باشگاه استقلال صداقت نداشته و مي‌خواستند وي را در بازي جام حذفي بازي بدهند تا مصدوميت او تشديد شود.بعد از اين اتفاق خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس،، با علي خطير معاون ورزشي باشگاه استقلال تماس گرفت که وي به اظهارات هافبک عراقي اين تيم واکنش نشان داد.
خطير در ابتداي صحبت‌هاي خود با اشاره به تخلفات هافبک عراقي گفت: طارق مرتکب دو اشتباه در امر قرارداد حرفه‌اي‌اش شده که حتما براي هر دو مورد بايد به کميته انضباطي باشگاه استقلال پاسخ دهد.
وي افزود:‌اين بازيکن در ديدار با پرسپوليس از ناحيه کشاله دچار مصدوميت شد که بلافاصله کادر پزشکي باشگاه با حس مسووليت بالا پيگير شرايط اين بازيکن شد و آزمايشات لازم را از اين بازيکن انجام داد و دکتر نوروزي اعلام کرد که وي براي درمان نياز به 10 روز الي 2 هفته فيزيوتراپي دارد.
خطير در ادامه تاکيد کرد: کادر پزشکي استقلال مصر بود که طارق در تهران روند درماني‌اش را ادامه دهد ولي متاسفانه شاهد بوديم وي شب گذشته اعلام کرده که کادر پزشکي و باشگاه استقلال مي‌خواستند او را مجبور کنند که در ديدار جام حذفي به ميدان برود.
معاون ورزشي باشگاه استقلال ادامه داد:اين اظهار نظر کذب محض است و اصلا همام در فهرست نفرات اعزامي به مسجدسليمان نبود. نکته جالب اينجاست که باشگاه استقلال با فدراسيون فوتبال عراق نامه نگاري کرد و در اين نامه تمام مراحل درمان و شرايط پزشکي وي را توضيح داد و حتي در اين نامه تاکيد کرد هر سوالي در مورد شرايط اين بازيکن دارند با دکتر نوروزي تماس بگيرند.
وي در ادامه گفت‌وگو با فارس تاکيد کرد: اينکه طارق به جاي ادامه درمان خود زير نظر کادر پزشکي تيم ملي کشورش در يک ديدار دوستانه باشگاهي غير مرتبط به ميدان رفته کاري کاملا غيرحرفه‌اي بوده ضمن آنکه او در يک برنامه تلويزيوني باشگاه را به عدم صداقت متهم کرده است که مطمئنا کميته انضباطي باشگاه استقلال با اين موضوع برخورد خواهد کرد. طبق قراري که او با ما داشت طارق بايد به خانواد‌اش سر مي‌زد ولي او تماما اظهاراتي کذب مطرح کرده که تعجب مسئولان باشگاه را در پي داشته است. طارق به محض بازگشت به تهران بعد از تاريخ فيفا دي بايد جوابگوي اظهارات غير حرفه اي اش باشد زيرا دو تخلف وي کاملا محرز است. اولين تخلف وي اين بود که بدون اجازه تيم پزشکي و باشگاه در يک بازي دوستانه شرکت کرده و دومي هم اين است که باشگاه را به عدم صداقت متهم کرده است.
خطير در خصوص اينکه در اظهارات شب گذشته وي گزارشگر تلويزيون عراق ادعا مي کند که وي از باشگاه استقلال پول مي گيرد و بايد تابع باشگاه باشد گفت:سوال من از طارق اين است که مصدوميت اين بازيکن چه سودي عايد باشگاه مي کند؟اين نشان از عدم صداقت طارق است که چنين صحبت غيرحرفه اي انجام داده است.اگر وي مي توانست مقابل آرژانتين بازي کند هم براي باشگاه استقلال خوب بود و هم براي طارق ولي او با اين صحبت غير حرفه اي عدم صداقت خود را نشان داده است.
وي در پايان صحبت‌هايش تاکيد کرد:‌ اگر باشگاه استقلال صداقت نداشت اصلا پاسپورت وي را در اختيارش نمي‌گذاشت ضمن آنکه اجازه نمي‌داديم با شرايط مصدوميت به کشورش بازگردد پس باشگاه استقلال و تيم پزشکي‌اش تمامي اصول حرفه‌اي رادر مورد طارق همام رعايت کرده و جاي صحبتي باقي نگذاشته است.در پايان متذکر مي شوم که براي باشگاه استقلال نظم و انضباط فردى و تيمي از همه چيز مهمتر و اين موضوع در اولويت باشگاه است و بدون شک مسائل انضباطي و نظم تيمي و فردي را هرگز فداي نتيجه نخواهيم کرد.
انتهاي پيام/

برچسب‌ها:

نظر شما