شناسهٔ خبر: 28673105 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

سلطاني‌فر: حضور تماشاگران عامل موفقيت پرسپوليس است/ بايد امکانات براي ميزباني شايسته فراهم شود

صاحب‌خبر -
سلطاني‌فر: حضور تماشاگران عامل موفقيت پرسپوليس است/ بايد امکانات براي ميزباني شايسته فراهم شود
خبرگزاري آريا - وزير ورزش و جوانان گفت: بايد تمام امکانات لازم براي ميزباني شايسته بازي برگشت پرسپوليس مقابل السد و انشاالله فينال ليگ قهرمانان آسيا آماده شود.
به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از پايگاه قهرماني وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطاني فر وزير ورزش و جوانان با اشاره به اهميت بازي برگشت پرسپوليس در نيمه نهايي ليگ قهرمانان آسيا گفت: پرسپوليس نماينده همه کشور است و حق فوتبال و مردم ايران است که نماينده کشورشان در فينال آسيا حاضر باشد. تجربه نشان داده ما مردم روزهاي سخت و دشوار هستيم و شما اين وضعيت را در بازي رفت پرسپوليس مقابل السد ديديد.
وزير ورزش و جوانان افزود: بايد تمام امکانات لازم براي ميزباني شايسته بازي برگشت و انشاالله فينال ليگ قهرمانان آسيا آماده شود و در واقع شرايطي را مهيا کنيم که ورزشگاه آزادي آماده يک جشن ملي باشد.
سلطاني فر درباره حضور تماشاگران و حمايت از نماينده ايران در بازي برگشت مقابل السد، خاطرنشان کرد: بازي بسيار ‌دشواري پيش رو داريم و حضور يک صد هزار تماشاگر پرشور در روز بازي مقابل السد عامل مهمي در موفقيت پرسپوليس به عنوان نماينده ورزش و فوتبال ايران است.
وي درباره امکان حضور خانواده ها در بازي برگشت مقابل السد و در صورت صعود پرسپوليس به فينال ليگ قهرمانان آسيا گفت: شخصا علاقمند هستم که خانواده ها در روز بازي با السد و انشاالله فينال ليگ قهرمانان آسيا حضور داشته باشند.
سلطاني فر از همه مديران فدراسيون فوتبال و شرکت توسعه و نگهداري خواست تمام اهتمام خود را براي فراهم کردن شرايط مناسب براي ميزباني در بازي برگشت نيمه نهايي و انشاالله فينال آسيا بکار ببندند و همه منابع و اعتبارات لازم را وزارت ورزش و جوانان بر عهده خواهد گرفت.
انتهاي پيام/س

برچسب‌ها:

نظر شما