شناسهٔ خبر: 28671830 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

سرلشکر باقری مطرح کرد:

رصد اطلاعاتی مرزهای کشور با تجهیزات پیشرفته

کرمانشاه_ رئیس ستاد کل نیروهای مسلح از ارتقای کمی و کیفی توان نیروهای انتظامی کشور خبر داد و گفت: مرزهای کشور با تجهیزات پلیسی پیشرفته رصد می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سرلشکر محمد باقری، امروز پنج شنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه کشفیات نیروی انتظامی در کرمانشاه با تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: رویکرد تجهیز نیروی انتظامی در کنار جذب نیروهای مومن و انقلابی و ارتقای کیفی نیروها و تجهیزات پلیسی بوده است.

وی با بیان اینکه تجهیز نیروی انتظامی سرعت خوبی گرفته است، افزود: در بحث مرزبانی از جهات نظامی، سلاح های سنگین و ...  پیشرفت خوبی صورت گرفته است و در بخش‌های مرزبانی نیز سلاح‌های سنگین و نیمه سنگین و تجهیزات اطلاعاتی برای رصد هر چه بهتر مرزهای کشور در اختیار نیروی انتظامی قرار گرفته و در حال استفاده است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح بیان داشت: با توجه به رشد سریع امکانات و فناوری بویژه در حوزه فضای سایبری باید کارها و اقدامات در حوزه تجهیزات مرزبانی، اطلاعاتی و انتظامی سرعت بیشتری بگیرد، هرچند نسبت به گذشته پیشرفت های خوبی داشته‌ایم.

سرلشکر باقری تصریح کرد: در بحث تجهیزات تخصصی پلیس هم کارهایی خوبی صورت گرفته و تحقیقات تا حد زیادی به نتیجه رسیده و به تولید انبوه رسیده‌ایم و تجهیزات در اختیار نیروها قرار گرفته است.

وی با اشاره به تهدیدات فضای سایبری ادامه داد: دشمن وقتی احساس کرد در تهاجم سخت راهی پیش نمی برد به سمت فعالیت های ضد امنیتی و جاسوسی رو آورده و فعالیت جوانان انقلابی و مومن را هدف قرار داده است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: در بحث مقابله با اقدامات جاسوسی و اطلاعاتی و هم در بحث مقابله با تهاجم نرم و بحث امر به معروف و نهی از منکر وظیفه سنگینی بر دوش نیروی انتظامی قرار دارد و البته اقدامات خوبی هم در این حوزه انجام داده است.

وی از دیگر اقدامات نیروی انتظامی در حوزه جنگ نرم به انجام نظرسنجی برای احصا و شناسایی نیازهای جامعه و جوانان اشاره کرد و افزود: فعالیت های فرهنگی و مشاوره ای خوبی در نیروی انتظامی در کنار تمام مسئولیت های سنگین در حال انجام است.

برچسب‌ها:

نظر شما