شناسهٔ خبر: 28669994 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

برادران اسماعیلی عزادار شدند + زمان مراسم و پیام تسلیت‌ها

ریاست جمهوری

مادر محسن اسماعیلی و پرویز اسماعیلی درگذشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، مادر  محسن اسماعیلی عضو حقوقدان شورای نگهبان و نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری و پرویز اسماعیلی معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس جمهوری صبح امروز (پنج‌شنبه) دار فانی را وداع گفت.

خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) ضمن عرض تسلیت به ایشان برای آن مرحومه آرزوی علو درجات در پیشگاه حضرت حق را دارد.

زمان تشییع آن مرحومه ساعت ۹ صبح جمعه - فردا از  مقابل مسجد شهید بهشتی واقع در بزرگراه شهید محلاتی، خیابان نبرد شمالی به سمت بهشت زهرا قطعه 49  خواهد بود.

مراسم ختم نیز روز  شنبه 21 مهر - ساعت 14 الی16 - مسجد جامع حضرت قاسم ابن الحسن(ع) -  بزرگراه شهید محلاتی – تقاطع بزرگراه امام علی(ع) برگزار خواهد شد.

*** متن پیام‌های تسلیت رییس‌جمهور که جداگانه منتشر شده است

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله وانا الیه راجعون

درگذشت والده مومنه و ارجمندتان، موجب تاثر و تالم خاطر شد.
اینجانب مصیبت وارده را به شما و خانواده محترم تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای آن مادر پاکدامن که عمری را در ارادت به خاندان عصمت و طهارت (ع) و تربیت فرزندان صالح سپری کرده، رحمت واسعه و همجواری با حضرت زهرا (س)، برای عموم بازماندگان صبر و اجر و برای شما سلامتی و مزید توفیق خدمت مسالت دارم.

حسن روحانی
رئیس جمهوری اسلامی ایران

*** متن پیام تسلیت شورای نگهبان

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
خبر درگذشت مرحومه مغفوره حاجیه خانم فاطمه زندبار، والده مکرمه جناب آقای دکتر محسن اسماعیلی عضو محترم حقوقدان شورای نگهبان و عضو مجلس خبرگان رهبری موجب تأثر و تألم گردید.
شورای نگهبان، رحلت این بانوی بزرگوار را به خانواده ایشان، خصوصا" جناب آقای اسماعیلی تسلیت عرض نموده و برای آن مرحومه مغفوره، از درگاه خداوند متعال علو درجات را مسئلت دارد.

*** متن پیام تسلیت محمود واعظی

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

   جناب آقای دکتر محسن اسماعیلی
عضو محترم شورای نگهبان و مجلس خبرگان رهبری
   جناب آقای پرویز اسماعیلی
معاون محترم ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهور

ضایعه درگذشت مادر مکرمه و بزرگوارتان را صمیمانه به شما برادران گرامی، خانواده و وابستگان معزز تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند رحمان برای آن مادر مهربان و پرهیزگار که در عمر با برکت خود، فرزندانی خادم، پرتلاش و متعهد به ارزش های اسلامی پرورش داد، علو درجات، برای عموم بازماندگان صبر و سلامت و برای شما توفیق خدمت روزافزون مسألت دارم.

انتهای پیام

نظر شما