شناسهٔ خبر: 28666317 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۱۱ | لینک خبر

اطلاعات جدید از پرونده جنجالی کریستیانو رونالدو!

میلاد تقوایی / بخش خبر ورزش 11

اختصاصی | سخنگوی پلیس لاس وگاس خبر از ادامه تحقیقات در خصوص کریستیانو رونالدو داده است.

صاحب‌خبر -

ورزش 11 - چندی پیش با شکایت خانم کاترین مایورگا پرونده تجاوز جنسی کریستیانو رونالدو در سال 2009 در لاس وگاس ایالات متحده آمریکا دوباره تبدیل به تیتر یک رسانه های مهم ورزشی و غیر ورزشی دنیا شد.

 

پس از افشای سند پرداخت حق السکوت وکلای این ابر ستاره دنیای فوتبال، خبری عجیب در نشریات دنیا مبنی بر گم شدن تمامی مدارک موجود در اداره پلیس وگاس منتشر شد. شایعاتی که حتی کار را تا جایی پیش برد که پای مافیا ایتالیا را به میان کشید اما امروز صبح سخنگوی پلیس ایالتی لاس وگاس(جاسینتو ریورا) این موضوع را تکذیب کرد.

 

کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو

 

جاسینتو ریورا در خصوص این موضوع به روزنامه پرتغالی اوبزروادور گفت:

 

-

مدارکی گم نشده است. مدارک همان چیزهایی که است ما از سال 2009 داریم و هنوز هم در اختیار ماست. نمی‌توانیم وارد جزئیات این مسئله شویم و با اطلاعاتی به شما دهیم.  هنوز تصمیم گرفته نشده است که ما چه زمانی باید با رونالدو صحبت کنیم چون او خارج از کشور است و شاید روند بررسی این موضوع چند ماه زمان ببرد.  هر بار که جرمی مورد بررسی قرار می‌گیرد، ما باید با شخصی که به آن متهم شده است صحبت کنیم.

-

 

اما از جدید ترین اقدامات وکلا در این پرونده می توان از تحقیقات آقای لزلی استووال یاد کرد که وکلات خانم مایورگا را بر عهده دارد. او در این مدت تلاش کرده تا با تمام خانم هایی که کریستیانو رونالدو در این چند سال با آنها در ارتباط بوده است تماس بگیرد و راجع به اخلاق و رفتار این ستاره پرتغالی در زندگی شخصی اش پرس و جو کند!

 

کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو

 

این بررسی ها به نکات جالبی هم ختم شده است. یکی از افرادی که مدتی با رونالدو دوست بوده است خانم رافائله فیکو است که در همان سال 2009 به مدت یازده ماه رابطه نزدیکی با شماره 7 وقت منچستریونایتد داشته است. این خانم که بعد ها با ماریو بالوتلی ازدواج کرد به حمایت از کریس پرداخته و اعلام داشت:

 

-

 من 11 ماه با رونالدو در ارتباط بودم، زمانی که او در یونایتد بازی می‌کرد. هر کسی از شنیدن اتهاماتی که به نسبت داده‌اند شوکه می‌شود. رونالدو انسانی عادی و آرام است و همیشه با من رفتار متمدنانه و باشخصیت داشت. او حتی در خانه‌اش هم پس از صرف شام تمرین بدنسازی می‌کرد و یا حتی هنگام تماشای فیلم!

-

 

اظهارات نامزد سابق او می تواند در این پرونده به کمک اعجوبه پرتغالی بیاید تا رونالدو هرچه زودتر از این مخمصه بزرگ رهایی یابد.

سایت ورزش 11، بصورت کاملا خصوصی فعالیت می کند و هیچگونه وابستگی به ارگان و یا سازمان دولتی ندارد، جهت حمایت از این سایت مردمی، ما را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید.

نظر شما