شناسهٔ خبر: 28664899 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: نود | لینک خبر

وکيل رونالدو: اسناد منتشر شده جعلي است

وکيل کريستانو رونالدو مدعي شد اسناد منتشر شده عليه موکلش ساختگي و دروغين بوده است.

صاحب‌خبر -

اولين بار اين نشريه آلماني اشپيگل بود که در گزارشي مدعي شد کريستيانو رونالدو، ستاره پرتغالي يوونتوس در سال 2009 و در شهر لاس وگاس کاترين مايورگا را مورد تجاوز قرار داده است و در ادامه نيز اسنادي در خصوص اعترافات رونالدو و پرداخت حق السکوت 375 هزار دلاري براي مسکوت ماندن اين ماجرا با امضاي او منتشر کرد اما وکيل او ادعا مي کند اين اسناد ساختگي بوده و توسط يک هکر مورد سرقت قرار گرفته است.

 

 

حالا پيتر کريستنسن با انتشار بيانيه اي نسب به اين ماجرا واکنش نشان داده و گفته است: "همانند 9 سال اخير، کريستيانو رونالدو به شدت اين اتهامات را انکار مي کند. پس صفحاتي که در روزهاي اخير به عنوان اعترافات رونالدو در رسانه ها منتشر شده کاملا ساختگي و کذب بوده است.

 

از سال 2015، ده ها تن از اشخاص از جمله شرکت هاي حقوقي در نقاط مختلف اروپا مورد حمله قرار گرفتند و داده هاي الکترونيکي آنها توسط يک جنايتکار سايبري سرقت شده است. اين هکر سعي بر فروش اطلاعات سرقت شده داشت و برخي رسانه ها نيز اقدام به انتشار اين اسناد که بسياري از آنها دروغين و ساختگي بودند کرده اند.

 

پس يک بار ديگر براي از بين بردن ابهامات بايد گفت که شرايط کريستيانو رونالدو تغييري نکرده و آنچه در سال 2009 در لاس وگاس اتفاق افتاده با رضايت طرفين بوده است."

نظر شما