شناسهٔ خبر: 28664027 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

دادستان سنندج: علت مرگ «دنیا ویسی» در دست بررسی است

دادستان سنندج با بیان اینکه علت فوت دنیا ویسی براساس مستندات قانونی، بازسازی صحنه و نظریه پزشکی قانونی مشخص خواهد شد، گفت: اگر کسی در این رابطه قصوری داشته باشد، بدون کوچکترین اغماضی برخورد خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، اکبر جوهری دادستان سنندج امشب در برنامه زنده‌ از صدا و سیمای مرکز کردستان با اشاره به اینکه دستورات لازم برای بررسی ادعای تعرض به دنیا ویسی به پزشکی قانونی داده شده است، اظهار کرد: اطلاع رسانی‌های لازم در مورد علت مرگ این دانش‌آموز، بعد از وصول نظر قطعی پزشکی قانونی انجام خواهد شد.

جوهری گفت: مردم در این مورد نگرانی نداشته باشند زیرا دستورات لازم برای پیگیری جدی این حادثه  تا رسیدن به نتیجه داده شده است.

وی با تأکید براینکه تاکنون نتیجه‌ای مشخص نشده است، افزود: پزشکی قانونی استان تاکنون نظریه‌ای در مورد علت مرگ این دانش‌آموز نداده است و ما هم پیگیری‌های خود را انجام می‌دهیم.

دادستان سنندج به برخی مباحث مطرح شده و فضاسازی‌ها در مورد دلایل مرگ این کودک اشاره کرد و گفت: این فضاسازی‌ها جز ایجاد التهاب خروجی نخواهد داشت.

جوهری با بیان اینکه این انتظار را از جامعه رسانه‌ای استان داریم تا زمان معلوم شدن قضیه از هر گونه اطلاع‌رسانی خودداری کنند، تصریح کرد: دادستانی با فضاسازی‌های ایجاد شده قطع به یقین برخورد لازم خواهد کرد.

دادستان سنندج تصریح کرد: البته دستگاه قضا بدون توجه و تأثیرپذیری از این فضاسازی‌ها کار خود را در مسیر به نتیجه رساندن این موضوع انجام می‌دهد.

به گفته جوهری، علت مرگ براساس مستندات قانونی، بازسازی صحنه و نظریه پزشکی قانونی مشخص می‌شود و اگر کسی در این رابطه قصوری داشته باشد، بدون کوچکترین اغماضی برخورد خواهد شد.

دنیا ویسی دانش‌آموز کلاس اول ابتدایی مدرسه ظفر روستای گرماش از توابع سنندج دو روز پیش بر اثر ریزش دیوار مدرسه درگذشت. اما در فضای مجازی شایعاتی مبنی بر اینکه این دانش‌آموز قبل از مرگ مورد تعرض قرار گرفته مطرح شده است.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱

نظر شما