شناسهٔ خبر: 28663425 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۱۱ | لینک خبر

دستمزد باورنکردنی الحاجی گرو از استقلال لو رفت + سند

میلاد تقوایی / بخش خبر ورزش 11

اختصاصی | مهاجم نیجریه ای باشگاه استقلال رقمی نجومی برای هر فصل از این تیم دریافت می کند.

صاحب‌خبر -

ورزش 11 - باشگاه استقلال در تابستان پر رفت آمد خود ستاره های مهمی مانند تیام، جباروف و ابراهیمی را از دست داد. اما مدیران وقت آبی ها برای پر کردن جای خالی مهاجم سنگالی و گلزن فصل پیش خود، دست روی نام هایی مانند مرتضی تبریزی و الحاجی گرو نیجریه ای گذاشت.

 

اما جذب گرو از اوسترشوندس سوئد دوای درد آبی ها نشد و این مهاجم تنومند حتی موفق به زدن یک گل هم در این مدت نشده است تا باشگاه استقلال کم کم به فکر فسخ قرارداد با این مهاجم خارجی خود باشد. این در حالی است که یک سایت معتبر در کشور نیجریه چندی پیش خبر از قرارداد سنگین این بازیکن با استقلال داده است!

 

گزارش سایت نیجریه ای از قرارداد گرو
گزارش سایت نیجریه ای از قرارداد گرو

 

بنا به گزارش اختصاصی این سایت،  گرو در هر فصل از استقلال 1 میلیون یورو دستمزد می گیرد!! رقمی که با نرخ ارز در ایران، ما را به عدد باورنکردنی می رساند. هر چند باید این موضوع را در نظر داشت که مدیران استقلال با روابطی که دارند از بانک مرکزی ارز را به قیمت پایین تر از بازار دریافت می کنند اما حتی با احتساب این موضوع نیز گرو با آمار اسفناک به جا مانده زیادی گران است و بهتر است مدیران سابق این تیم پرطرفدار پاسخگوی هواداران خود برای این اقدامات غیر حرفه ای باشند.

سایت ورزش 11، بصورت کاملا خصوصی فعالیت می کند و هیچگونه وابستگی به ارگان و یا سازمان دولتی ندارد، جهت حمایت از این سایت مردمی، ما را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید.

نظر شما