شناسهٔ خبر: 28663104 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه اطلاعات | لینک خبر

اخبار کوتاه

صاحب‌خبر -
پیام تسلیت سردار سلیمانی در پی درگذشت مادر فرمانده شهید حزب‌الله

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در پیامی‌درگذشت مادر«عماد مغنیه» فرمانده شهید حزب‌الله را به دبیرکل حزب‌الله تسلیت گفت.

بر اساس گزارش شبکه «المیادین»، در ‌پیام سردار سلیمانی آمده است: آن مادر بزرگوار، منبع فیض و رحمت الهی بود. از آن مادر باید به عنوان «مادر حزب الله» یاد کرد. فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در ادامه آورده است: مادر شهید عماد مغنیه یک زن اسطوره ای بود که از اسلام، لبنان و مقاومت دفاع کرد و رعب و وحشت را بر صفوف صهیونیستها حاکم ساخت. مادر شهید عماد مغنیه، خود، خانواده اش و فرزندانش را فدای اسلام، لبنان و مقاومت کرد. او تنها مادر عماد و برادرانش نبود، او مادر تمام شهدای لبنان بود. این مادر بزرگوار روزی در دفاع از مقاومت سست نشد. سردار سلیمانی همچنین افزوده است: من این ضایعه بزرگ را به سید حسن نصرالله و خانواده مغنیه که شهدای زیادی را در راه اسلام داده است و همچنین به ملت لبنان و مقاومت تسلیت می‌گویم

دستور توقیف ۵ میلیارد دلار ایران در ایتالیا لغو شد

رئیس مرکز امور حقوقی بین المللی ریاست جمهوری اعلام کرد: دادگاه استیناف رم درخواست حدود ? میلیارد دلاری عده ای از خواهان های

‌آمریکایی را برای توقیف اموال بانک مرکزی رد کرد.

به گزارش ایسنا محسن محبی افزود: به دنبال تلاش مستمر مرکز و وکلای بانک مرکزی در ایتالیا دستور توقیف اموال بانک مرکزی در ایتالیا لغو شد. وی تاکید کرد: رای دادگاه آمریکا هنوز در ایتالیا شناسایی نشده اما دادگاه رم در ایتالیا در ژوئن ۲۰۱۸صرفا با درخواست خواهان های آمریکایی و بر اساس قوانین ایتالیا دستوری برای تامین خواسته صادر و همه اموال بانک مرکزی را موقتا توقیف کرده بود.

رفع ایرادات شورای نگهبان به لایحه پالرمو و قانون مبارزه با پولشویی

سرویس سیاسی – اجتماعی: ایرادات شورای نگهبان به لایحه پالرمو و قانون مبارزه با پولشویی رفع شد.

به گزارش جماران، عباسعلی کدخدایی در حساب توییتری خود نوشت : ایرادات شورای نگهبان به لایحه پالرمو و قانون مبارزه با پولشویی برطرف شد.

با عنایت به نظرات مجمع تشخیص مصلحت نظام مقرر شد این مصوبات به مجلس اعاده شوند.همچنین وی در توییتی دیگر نوشت: مصوبهCFT امروز(روز گذشته) در دستور شورای نگهبان نبوده و هنوز این شورا اعلام نظر نکرده است.

برچسب‌ها:

نظر شما