شناسهٔ خبر: 28651749 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

بیش از ۱۳تن گوجه فرنگی قاچاق در گمرک دیر کشف شد

مدیرکل گمرک بوشهر از توقیف دو کامیون یخچالی ۴۰ فوتی حامل ۱۳ هزار و ۶۰۰ کیلوگرم گوجه‌فرنگی قاچاق صادراتی در گمرک دیر خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، منصور بازیار استقرار سامانه جامع گمرکی در گمرکات استان بوشهر را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: این سامانه ضمن اینکه در تسریع فرایند ترخیص کالاهای صادراتی و وارداتی موثر است از تخلفات  به ویژه قاچاق کالا جلوگیری می‌کند.

وی از کشف قاچاق کالای صادراتی در گمرک دیر خبرداد و بیان کرد: با تلاش ماموران گمرک بندر دیر دو کامیون یخچالی 40 فوتی حامل 13 هزار و 600 کیلوگرم گوجه‌فرنگی قاچاق صادراتی توقیف شد.

مدیرکل گمرک بوشهرافزود: قاچاقچیان قصد داشتند این میزان گوجه فرنگی را در قالب محموله صادراتی تره‌بار به خارج از کشور صادر کند.

بازیار اظهارداشت: ماموران گمرک دیر پس از رصد اطلاعات و بازرسی فیزیکی از کالای صادراتی اظهار شده متوجه جاسازی 16 پالت به وزن 13 هزار و 600 کیلوگرم محصول گوجه فرنگی کشورمان در این محموله صادراتی شدند.

ناظر گمرکات استان بوشهر تصریح کرد: در همین راستا با توجه به ممنوعیت صادرات گوجه فرنگی و جاسازی صورت گرفته پس از تنظیم صورتجلسه کشف، تشکیل پرونده و به مراجع قضایی ارجاع شده است.

وی بیان کرد: با توجه به سریع الفساد بودن کالا مکشوفه مراتب کشف بلافاصله به اموال تملیکی استان بوشهر منعکس و ارسال شده تا اقدامات قانونی لازم صورت گیرد.

برچسب‌ها:

نظر شما