شناسهٔ خبر: 28649056 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

۱۱ تیم پیروز اروپا

تنها ۱۱ تیم در لیگ‌های اروپایی همه بازی‌های این فصلشان را با پیروزی به پایان رسانده‌اند.

صاحب‌خبر -

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از آس، پیروزی، پیروزی و دوباره پیروز شدن همان طور که لوییس آراگونس می‌گفت ‌ویژگی‌ای است که در شروع فصل لیگ‌های اروپا تنها ۱۱ باشگاه دارند. 

با وجود این که در هر کشور لیگ‌ها در یک هفته ثابت در جریان نیستند اما تنها چند تیم توانستند در همه بازی‌ها پیروز شوند. سالزبورگ با ۱۰ برد از ۱۰ بازی بالاتر از دیگر تیم‌ها قرار دارد. سپس پاری ‌سن‌ ژرمن با ادینسون کاوانی، نیمار و کیلیان ام‌باپه، با ۹ پیروزی پس از تیم اتریشی قرار دارد. تیم فرانسوی با هشت امتیاز بیشتر از لیل صدرنشین لیگ یک کشورش محسوب می‌شود.

همچنین پیروزی‌های یوونتوس کریستیانو رونالدو برجسته است. تیم تورینی تاکنون هشت پیروزی به دست آورده است و در صدر جدول سری A  قرار دارد. این تیم هفت امتیاز بیشتر از ناپولی کسب کرده است.

تیم ایتالیایی با رکورد پیروزی‌های آیندهوون در لیگ یک هند برابر است. آیندهوون با تیم دوم جدول یعنی آژاکس پنج امتیاز فاصله دارد.

دیگر تیم‌های بدون شکست و پیروز به لیگ‌های کوچک اختصاص دارند. در لالیگا، بوندسلیگا و لیگ برتر هیچ تیمی همه بازی‌های خود را با پیروزی پشت سر نگذاشته است.

پس از آیندهوون، پائوک (یونان) با ۶ پیروزی از ۶ بازی، لیماسول (قبرس) با پنج پیروزی از پنج بازی، آپولون (قبرس) و لینکلن رد ایمپس (جبل الطارق) با چهار برد از چهار بازی، تره فیاری (سن مارینو)، فولگوره (سن مارینو) و پناروسا (سن مارینو) با سه پیروزی از سه بازی در این فهرست دیده می‌شوند.

انتهای پیام

نظر شما