شناسهٔ خبر: 28626470 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

شاهرودی: باید برای صعود به المپیک تیم یکدستی داشته باشیم

مربی تیم ملی امید فوتبال ایران گفت: برای صعود به المپیک باید مشکلات را کنار بگذاریم و تیم یکدستی داشته باشیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا شاهرودی، مربی تیم ملی فوتبال امید ایران درباره وضعیت اردوی تیم امید اظهار کرد: از روز سه‌شنبه اردو را آغاز کردیم و تمرینات گروه اول 2 روز پیش تمام شد و از آن اردو ۵ بازیکن به اردوی بعدی آمدند و به بازیکنانی که در جاکارتا بودند، اضافه شدند. قرار است لژیونر‌ها و بازیکنانی که در لیگ بازی می‌کنند هم در این اردو باشند و هر چند مشکلاتی وجود دارد که البته زمان ما هم بود و باید آن‌ها را کنار بگذاریم و تیم یکدستی داشته باشیم تا به المپیک برویم.

او افزود: ما در بازی‌های جاکارتا حاضر شدیم تا کسب تجربه کنیم. ما هم می‌توانستیم مثل تیم کره جنوبی سه بازیکن بزرگسال و ۲۳ سال ببریم، اما تیم زیر ۲۱ سال بردیم تا تجربه اندوزی کنیم. البته نیم‌نگاهی هم به کسب مدال داشتیم، اما وقتی جدول مسابقات را نگاه کردم، دوره‌های قبل از مرحله گروهی هم صعود نمی‌کردیم، اما خوشبختانه در این دوره و با تلاش بازیکنان به مرحله حذفی صعود کردیم که خوب بود. البته ضعف‌هایی وجود دارد و ما به آن آگاه هستیم و این اردو‌ها تشکیل می‌شود تا ضعف‌هایمان را برطرف کنیم. ما تعارف با بازیکنی نداریم و هر فوتبالیستی بهتر کار کرد، دعوت می‌شود. ما شخصیت خودمان را بیشتر از هر کسی دوست داریم و هر کسی بهتر باشد در تیم امید خواهد بود و اینجا برای ما قرمز و آبی معنا ندارد.

شاهرودی در مورد لغو بازی‌های دوستانه ادامه داد: کرانچار و استیلی در این باره صحبت می‌کنند و رایزنی هایشان را انجام می‌دهند، اما برخی تیم‌ها حاضر نیستند با ما بازی کنند. حالا امیدواریم ۲۰ آبان از سه تیمی که صحبت شده یک تیم با ما بازی کند، البته نمی‌دانم چرا تیم‌ها حاضر به بازی با ما نیستند و داخل این مسائل هم نمی‌شود، اما می‌دانم در فدراسیون همه زحمت می‌کشند، اما تیم‌ها جواب منفی می‌دهند. برگزاری بازی‌های تدارکاتی سبب افزایش تجربه می‌شود و برای صعود به المپیک باید شما خبرنگاران، ما مربیان، پیشکسوتان و هواداران دست به دست هم بدهیم تا این تیم به المپیک صعود کند چرا که این کار به تنهایی امکان پذیر نیست.

مربی تیم ملی ادامه داد: اکنون تعامل خوبی در این زمینه انجام شده، اما ما تعارف با باشگاه و مربیان نداریم و بازیکن را محروم می‌کنیم. بازیکن باید در اختیار ما باشد و نمی‌خواهم از بازیکنی اسم ببرم. اما یکسری از مربیان که همبازی ما بودند و شرایط را درک می‌کنند به ما بازیکن نمی‌دهند. آن‌ها باید دید وسیع‌تری داشته باشند، چون بازیکن را محروم می‌کنیم، اما بازیکن که گناهی ندارد و باید تعامل حفظ و بیشتر شود.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره بازی پرسپولیس ایران با السدقطر گفت: باید از بازیکنان و مربیان بابت بازی رفت قدردانی کنم که شجاعانه بازی کردند و آنالیز خوبی داشتند. ژاوی بازیکن بزرگی است، اما چون فضا نداشت نتوانست کاری انجام دهد و بازیکنان جوان هم به خوبی عمل کردند و توانستند جواب اعتماد کادرفنی را بدهند. البته نباید غرور کاذب به سراغ بازیکنان بیاید، چون بازی برگشت با السد بسیار مهم است.

بیشتر بخوانید:کرانچار: اردوی تیم ملی امید هدفم را تامین کرد/ تیم ما کیفیت لازم برای صعود به المپیک دارد

استیلی: بازی دوستانه با تیم های آسیای میانه برگزار می کنیم / پرسپولیس برابر السد باید بازی معقولانه ارائه بدهد

شاهرودی: برای صعود به المپیک نباید دغدغه زمین تمرین داشته باشیم/ هیچ پولی از فدراسیون فوتبال نگرفته ایم

انتهای پیام/

اظهارات مربی تیم ملی فوتبال امید درباره شرایط اردویی

نظر شما