شناسهٔ خبر: 28604472 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

کمین پلیس با هدف جریمه ممنوع است | شهروندان در صورت مشاهده گزارش کنند

- همشهری آنلاین: رئیس پلیس تهران بزرگ با بیان اینکه فرمانده ناجا نیز بر ممنوعیت کمین کردن پلیس راهور که با هدف غافلگیر و جریمه کردن خودروها انجام می‌شود تاکید دارد افزود: کمین ماموران راهور در بزرگراه‌ها و معابر اصلی پایتخت برای جریمه کردن خودروها ممنوع است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، سردار حسین رحیمی در حاشیه مراسم صبحگاه مشترک نیروی انتظامی تهران بزرگ در گفت‌و گو با خبرنگاران گفت: در صورت مشاهده این اقدام با آن برخورد جدی می‌کنم و شهروندان نیز می‌توانند در صورت مشاهده این موارد از طریق شماره تماس 197 موارد را گزارش کنند.

وی به ترافیک ابتدای فصل بازگشایی مدارس اشاره و بیان کرد: شاهد افزایش 30 درصدی ترافیک در سطح شهر و افزایش 50 درصدی ترافیک بزرگراه‌های تهران بودیم که با مدیریت مناسب پلیس تلاش شد کمترین مشکل برای خودروها و مردم پیش بیاید.

رحیمی با بیان اینکه وجود پلیس در تقاطع‌ها عامل ایجاد ترافیک نیست افزود: کنترل معابر و تقاطع‌ها از مرکز فرماندهی کنترل ترافیک انجام می‌شود و نظارت آنان نیز کلان و با در نظر گرفتن مصالح کلی عبور و مرور در سطح شهر است.

وی همچنین از بازدید شماری از نمایندگان مجلس از مرکز فوریت‌های پلیس 110 طی روزهای اخیر خبر داد و افزود: نمایندگان همچنین از مرکز فرماندهی هوشمند کنترل ترافیک که بزرگترین و پیشرفته‌ترین مرکز کنترل ترافیک کشور است و فردا (سه‌شنبه 17 مهر) افتتاح می‌شود بازدید کردند و گزارش‌های لازم به ایشان ارائه شد.

مراسم صبحگاه مشترک نیروی انتظامی تهران بزرگ با حضور استاندار و فرماندار تهران و نیز شماری از فرماندهان نیروی انتظامی برگزار شد.

برچسب‌ها:

نظر شما