شناسهٔ خبر: 28566292 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

کریمی قدوسی مطرح کرد؛

هسته‌ای، قدرت اقتصادی، مقاومت و قدرت موشکی چهار گزینه روی میز دشمن

حوزه/ نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: مسئله هسته‌ای، قدرت اقتصادی، مقاومت و قدرت موشکی چهارگزینه‌ای است که دشمن به روی میز مذاکره گذاشته است و فرانسوی‌ها بر سر صنعت موشکی ایران با ما بر سر میز مذاکره می‌نشینند و FATF نیز بخشی از این مسئله است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، جواد کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی شب گذشته در گردهمایی تبیینی-مطالبه ای خود تحریمی ممنوع- در مسجد امیرالمؤمنین (ع) دور شهر قم، بیان داشت: سه کلیدواژه راهبردی در فرمایشات رهبر معظم انقلاب وجود دارد، نخستین کلیدواژه «دوران بزن و در رو تمام‌شده است»، مخاطب این جمله رژیم صهیونیستی است، کلیدواژه دوم «سیلی می‌زنیم و گوش مالیتان می‌دهیم»، مصداق این جمله تروریست، داعش، منافقان، صعودی‌ها و اماراتی‌ها است، کلیدواژه سوم «تا رمق در تن دارم می‌ایستم، صریحاً اعلام می‌کنم کسانی که در داخل می‌خواهند به این نتیجه برسند که جز تسلیم شدن در برابر آمریکا راهی وجود ندارد خیانت می‌کنند و می‌خواهند ملت را به این جمع‌بندی برسانند که در کشور بن‌بست است و هیچ راهی جز زانو زدن در برابر امریکا وجود ندارد» که البته مصداق این مسئله معلوم است.

وی تصریح کرد: کسانی که در داخل فکر مطلوب دشمن هستند در حال بزرگ‌ترین خیانت در حق کشور و ملت هستند، الحاق ایران به کنوانسیون منع حمایت مالی از تروریست به فرمایش صریح رهبر معظم انقلاب و مراجع عظام تقلید خیانت محسوب می‌شود.

کریمی قدوسی اظهار داشت: فردا باید طی یک نامه‌ای این لایحه پس گرفته شود، ما از نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی و رئیس مجلس درخواست داریم که حرف دل مردم و رهبر معظم انقلاب و نظر مراجع عظام تقلید را درباره FATF در خانه ملت مطرح کنند.

وی افزود: موافقان FATF می‌گویند که کشورهای دوست همچون روسیه و چین به ما توصیه الحاق به کنوانسیون منع حمایت مالی از تروریست را می‌کنند، خود دکتر ظریف می‌گوید کشورهای دوست به ما توصیه می‌کردند برجام را بپذیریم، استدلال می‌کنند که بیکاری در کشور وجود دارد، مسائل بانکی در کشور به بن‌بست رسیده است.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: راهکار در این مسئله چیست؛ راهکار اول قم، راهکار دوم قم و راهکار سوم نیز قم، مکانی که پرچم انقلاب اسلامی را برافراشت و جایی که با صدها مبلغ بیداری را در ایران ایجاد می‌کرد، ما از آیت‌الله‌العظمی مکارم شیرازی و آیت‌الله‌العظمی نوری همدانی کمال تشکر را داریم که با FATF مخالفت کردند، نمونه جمع  های طلاب انقلابی چه در این مکان و چه در مدرسه فیضیه که البته کار انقلابی با یک حاشیه و با یک شعارنوشته از میدان خارج نمی‌شود.

وی خاطرنشان ساخت: هدف دشمنان از حادثه تروریستی این بود که ترس را در دل مردم با تضعیف نیروهای مسلح ایجاد کنند، نتیجه تنش‌زایی و مذاکره با کشورهای دشمن حادثه تروریستی اهواز می شود.

کریمی قدوسی در پایان گفت: هسته‌ای، قدرت اقتصادی، مقاومت و قدرت موشکی چهارگزینه‌ای است که دشمن به روی میز مذاکره گذاشته و فرانسوی‌ها بر سر صنعت موشکی ایران با ما بر سر میز مذاکره می‌نشینند و FATF نیز بخشی از این مسئله است.

 

 

 

نظر شما