شناسهٔ خبر: 28565972 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

بروجردی در گفتگو با «دانشجو»:

اجتماع بسیجیان در سراسر کشور نشان داد فشارهای اقتصادی بی‌تاثیر است/ آمادگی مقابله با هر دشمنی را داریم

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: این اجتماع بزرگ پیام کوبنده ای برای آمریکا داشت که ایران آمادگی مقابله با هر دشمنی که علیه او اقدام کند را دارد.

صاحب‌خبر -

علاءالدین بروجردی نماینده مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو؛ گفت: در هفته گذشته شاهد اجتماع عظیم بسیج و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بودیم و این یک حرکت بسیار هوشمندانه و تاثیرگذار بود.

وی با اشاره به اینکه این تجمع نشان دهنده آمادگی ملت ایران در چارچوب بسیج است، گفت: این اجتماع پیام کوبنده ای برای آمریکا داشت که ایران آمادگی مقابله با هر دشمنی که علیه او اقدام کند را دارد.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس عنوان داشت: دشمنان ایران باید بدانند ملت ایران بعد 40 سال از پیروزی انقلاب هنوز با همه توان و اقشار جامعه در صحنه حضور دارد و مانند دهه اول انقلاب از کشور دفاع می کند. مردم ایران هنوز حامی ولایت فقیه بوده و هیچ وقت تحت تاثیر حجم عظیم تبلیغات و مشکلات اقتصادی قرار نمی گیرند.

بروجردی گفت: این حضور عظیم بسجیان هم پیام داخلی دارد و هم پیام خارجی. پیام داخلی آن برای کسانی است که در داخل دچار وادادگی شده اند و فکر می کنند مشکلات اقتصادی، ما را از آرمان های انقلاب دور می کند، و پیام خارجی آن این است که اعلام کنیم فشارهای اقتصادی نمی تواند اراده مردم را در مورد ایران سست کند.

این نماینده مجلس افزود: حضور فشرده مردم در قالب بسیجیان در ورزشگاه ازادی تهران کار بسیارارزشمندی بود و این یک همایش اقتدار ملی در برابر انزار جهانی بود. همچنین سخنان رهبر معظم انقلاب نقشه راه آینده ملت ایران و بسیج بوده است.

نظر شما