شناسهٔ خبر: 28551158 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر خبر داد

کاهش چشم‌گیر قیمت طلا و سکه در مقایسه با شنبه هفته گذشته/طلا ۱۱۷ هزار تومان ارزان شد

طبق اعلام کشتی آرای، بازار طلا و سکه در روزهای اخیر به آرامش و ثبات نسبی رسیده و طی یک هفته گذشته کاهش چشم گیری در طلا و سکه به ثبت رسیده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، محمد کشتی آرای درباره وضعیت این روزهای بازار طلا و سکه اظهار داشت: هم اکنون بازار آرامش دارد و ثبات قیمت، برقرار است.

وی با بیان اینکه التهابات بازار کاسته شده و به ثبات نسبی رسیده است، تصریح کرد: هم اکنون خرید و فروش با احتیاط انجام می شود و دیگر خریدها هیجانی نیست.

رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر از کاهش چشم گیر قیمت طلا و سکه در مقایسه با شنبه هفته قبل خبر داد و افزود: قیمت ها نسبت به هفته قبل کاهش چشم گیری دارد ولی نسبت به ۵ شنبه نوسان جزئی گزارش شده است.

کشتی آرای با اشاره به ارزش ۱۲۰۳ دلاری اونس جهانی گفت: هر گرم طلای ۱۸ عیار هم اکنون در بازار با قیمت ۳۸۲ هزار تومان فروخته می شود.

همچنین در بازار سکه، قیمت سکه طرح قدیم ۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، قیمت سکه بهار آزادی طرح جدید ۴  میلیون و ۳۰ هزار تومان، قیمت نیم سکه بهار آزادی  ۲میلیون و ۳۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۱۵۰ هزار تومان و سکه گرمی۶۶۰ هزار تومان اعلام شده است.

به گفته این فعال بازار طلا و جواهر قیمت اونس جهانی نسبت به شنبه هفته قبل ۱۰ دلار افزایش داشته است ضمن آنکه قیمت سکه امامی یک میلیون و ۵۰ هزار تومان، نیم سکه ۵۷۰ هزار تومان، ربع سکه ۲۷۰ هزار تومان وسکه گرمی ۷۰ هزار تومان در این مدت کاهش یافته است.

گفتنی است هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز نسبت به هفته قبل ۱۱۷ هزار تومان کاهش یافته است که طبق اذعان کشتی آرای، این میزان کاهش قیمت برای طلای ۱۸ عیار آنهم در یک هفته بسیار چشم گیر است.

کشتی آرای در خصوص پیش بینی از آینده روند قیمتی در بازار طلا و سکه گفت: حداقل تا یکی دو روز آینده ثبات قیمت داریم. فعلا در همین محدوده نوسان خواهیم داشت.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

نظر شما