شناسهٔ خبر: 28528552 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: بهار | لینک خبر

پیروزی آرسنال و میلان در لیگ اروپا

ایسنا

گروه ورزشی: در هفته دوم لیگ اروپا آرسنال و میلان با شکست حریفان خود سه امتیاز دیگر کسب کردند و در صدر گروه‌های خود قرار گرفتند.

صاحب‌خبر -
هفته دوم لیگ اروپا پنجشنبه شب برگزار شد و تیم‌های بزرگ حریفان خود را شکست دادند.آرسنال در گروه E به مصاف قره باغ رفت و با سه گل پیروز شد. شاگردان اونای امری با ۶ امتیاز صدرنشین گروه خود هستند.در دیگر بازی این گروه اسپورتینگ لیسبون به مصاف وورسکلا رفت و دو بر یک میزبانش را شکست داد.میلان سه بر یک المپیاکوس را شکست داد. در دیگر بازی گروه F رئال بتیس به راحتی دادلانگ را مغلوب کرد و نخستین پیروزی اش را در این بازی ها جشن گرفت. چلسی به سختی و با نتیجه یک بر صفر ویدی را در خانه اش شکست داد. در دیگر بازی گروه L پائوک چهار بر یک برابر باته باریسوف پیروز شد.در گروه J سویا مغلوب کراسنودار شد. این  دیدار با نتیجه دو بر یک به نفع میزبان به پایان رسید.در مقابل استاندارد لیژ با نتیجه مشابه توانست آخیساراسپور را شکست دهد. 

لاتزیو  نیز در این شب شکست را تجربه کرد. تیم ایتالیایی چهار بر یک مغلوب اینتراخت فرانکفورت شد و دیدار مارسی و آپولون با تساوی دو بر دو به پایان رسید. در گروه G ویارئال مقابل اسپارتاک مسکو سه بر سه مساوی کرد و رنجرز سه بر یک راپید وین را شکست داد.در دیگر بازی‌های مهم این شب بایرلورکوزن چهار بر دو آاِک لارنکا را شکست داد. سالزبورگ توانست سلتیک را سه بر یک مغلوب کند. بوردو دو بر یک از کوپنهاگن شکست خورد. در مقابل زنیت برابر اسلاویا پراگ پیروز شد. همچنین مالمو با دو گل بشیکتاش را شکست داد و دیدار جابلونک برابر دینامو اوکراین با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

برچسب‌ها:

نظر شما