شناسهٔ خبر: 28526760 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

پربیننده‌ترین اخبار خبرگزاری فارس در پنجشنبه12 مهرماه

جوان‌ها راه‌حل مشکل هستند نه مشکل، حضور انبوه مردم برای فروش ارز در میدان فردوسی، اجتماع ده‌ها هزار‌نفری بسیجیان و بولتون: دنبال یافتن نفت جایگزین برای مشتری‌های ایران هستیم پربیننده‌ترین اخبار دیروز خبرگزاری فارس بود.

صاحب‌خبر -

پربیننده‌ترین اخبار خبرگزاری فارس در روز گذشته (پنجشنبه 12 مهرماه) را در اینجا مشاهده می‌کنید:

جوان‌ها راه‌حل مشکل هستند نه مشکل/ ملت ایران با شکست دادن تحریم سیلی دیگری به آمریکا خواهد زد

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تصریح کردند: اقتصاد ملی کشور می‌تواند تحریم را شکست دهد و به حول و قوه الهی، تحریم‌ها را شکست خواهیم داد و شکست تحریم به معنای شکست آمریکاست و آمریکا باید با این شکست، یک سیلی دیگر از ملت ایران بخورد.

حضور انبوه مردم برای فروش ارز در میدان فردوسی/ثبات نسبی قیمت ارز

امروز حوالی ظهر انبوه مردمی که در میدان فردوسی تهران برای خرید و فروش ارز آمده بودند، دلار را از 14100 تا 14500 تومان و یورو از 17300 تا 17600 تومان معامله می‌کردند .

 صفحه نخست روزنامه‌های پنجشنبه 12 مهرماه

حکم دیوان لاهه به نفع ایران ، حوزه علمیه با تمام قوا مخالف FATF است، مجازات مفسدان اقتصادی و سقوط معنا دار دلار، دمیدان فردوسی چه خبر است؟ اخلالگران بازار ارز سر انگشت های َّFATF در ایران از عناوین اصلی صفحه نخست روزنامه‌های امروز است.

 اجتماع ده‌ها هزار‌نفری بسیجیان
اجتماع بزرگ ده‌ها هزار‌نفری بسیجیان استان تهران، صبح پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۷ با حضور حضرت آیت الله خامنه‎ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد.
 

بولتون: دنبال یافتن نفت جایگزین برای مشتری‌های ایران هستیم

مشاور امنیت ملی کاخ سفید روز پنجشنبه گفته دولت آمریکا در حال تلاش برای یافتن عرضه‌کنندگان دیگری غیر از ایران برای مشتری‌های نفتی این کشور بعد از اجرایی شدن تحریم‌ها است

                                      

                                     برای مشاهده متن کامل اخبار ، روی عناوین آن‌ها کلیک کنید.

انتهای پیام/ب

نظر شما