شناسهٔ خبر: 28519620 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

دفتر ‌ایسنا در دانشگاه صنعتی بیرجند افتتاح شد

نمایندگی خراسان جنوبی

طی مراسمی، با حضور مسئولین دانشگاه صنعتی بیرجند و جهاددانشگاهی خراسان‌ جنوبی، دفتر خبرگزاری دانشجویان ایران( ایسنا) در دانشگاه صنعتی بیرجند افتتاح شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، حمید مرادی، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی خراسان‌جنوبی، امروز( 12 مهر)، در مراسم افتتاح دفتر خبرگزاری ایسنا در دانشگاه صنعتی بیرجند اظهار کرد: حضور ‌ایسنا برای انتشار اخبار دانشگاهی در دانشگاه صنعتی بیرجند احساس می ‌شد.  

وی افزود: حضور این خبرگزاری در دانشگاه‌ باعث خواهد شد تا اخبار دانشگاه به موقع و دقیق منعکس شود.  

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی خراسان ‌جنوبی با بیان اینکه دفتر خبرگزاری، منشأ خیری برای انعکاس سریع و به موقع اخبار دانشگاه خواهد بود، تصریح کرد: امیدواریم که تعاملات بین جهاددانشگاهی و دانشگاه بیش از پیش باشد.  

وی یادآور شد: دانشجویان با حضور در فعالیت‌های فرهنگی جهاددانشگاهی از جمله خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) و سازمان دانشجویان ایران می‌توانند برای ساختن آینده خود برنامه‌ریزی و به نوعی تمرین مدیریتی داشته باشند.

راه‌اندازی دفتر ایسنا در دانشگاه‌ تحولات مثبت را در پی دارد

سرپرست دانشگاه صنعتی بیرجند گفت: دانشگاه صنعتی بیرجند اولویت اصلی خود را در توجه به دانشجویان قرار داده است که نقش ایسنا در انعکاس اخبار خوب و مفید بسیار اثرگذار است و این خبرگزاری می تواند تحولات مثبتی در عرصه اطلاع رسانی در جو دانشگاهی ایجاد کند.

به گزارش ایسنا، سید حجت هاشمی،‌ در دیدار با رییس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی اظهار کرد: دانشگاه صنعتی بیرجند یکی از خبرسازترین دانشگاه‌ها است که در زمینه‌های مختلف علمی، پژوهشی، فرهنگی و سیاسی فعالیت‌های تاثیرگذاری دارد.

وی با اشاره به اهمیت توجه به رفاه دانشجویان، افزود: دانشگاه صنعتی بیرجند اولویت اصلی خود را در توجه به دانشجویان قرار داده است.

سرپرست دانشگاه صنعتی بیرجند با اشاره به جایگاه خبر و خبررسانی، تصریح کرد: حضور دفتر ‌ایسنا در دانشگاه، نقطه عطفی در انتشار اخبار علمی دانشجویی مفید و امیدبخش است.

هاشمی بیان کرد: مجموعه دانشگاه صنعتی بیرجند مساعدت‌های لازم را با دفتر خبری ایسنا خواهد داشت تا بتوان اخبار مفید و جامعی از مجموعه دانشگاه تهیه و منتشر کرد.

وی با بیان اینکه دانشگاه صنعتی آماده همکاری با جهاددانشگاهی است، اظهار کرد: دانشگاه صنعتی بیرجند آن طور که باید شناخته شده نیست و فعالیت ‌های این دانشگاه باید از طریق خبر معرفی شود.

ایسنا به دور از سیاست زدگی و منفعت طلبی به اخبار دانشگاهی می‌پردازد

رییس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی با بیان اینکه ‌ایسنا می ‌تواند پل ارتباطی بین دانشجویان و مسئولین دانشگاه باشد، گفت: خبرگزاری ایسنا، به دور از سیاست زدگی و منفعت طلبی به اخبار دانشگاهی می‌پردازد.

به گزارش ایسنا، جلال الدین صادقی، ‌ در دیدار با سرپرست دانشگاه صنعتی بیرجند، اظهار کرد: دانشگاه صنعتی یکی از دانشگاه‌های خوب و توانمند در استان است که می ‌تواند در حوزه‌های مختلف فرهنگی، پژوهشی و آموزشی با جهاددانشگاهی همکاری کند.

وی با بیان اینکه دانشگاه یکی از مکان ‌هایی است که می‌توان در آن ارتباط تنگاتنگی با اعضای هیئت علمی برقرار کرد، افزود: لازم است ارتباط بین اساتید، دانشجویان و مدیران بیش از پیش گسترش یابد که سرپرست دانشگاه صنعتی بیرجند این روحیه و توان را دارند.

رییس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی بیان کرد: دانشگاه صنعتی می ‌تواند در ایجاد ارتباط بین دانشجو و صنعت نیز اثرگذار باشد.

صادقی با اشاره به اینکه دانشگاه صنعتی، آینده بهتری نسبت به دانشگاه‌های دیگر خواهد داشت، تصریح کرد: جهاددانشگاهی در حوزه ‌های مختلف پزشکی، فنی مهندسی، علوم انسانی، کشاورزی، فرهنگ و هنر به صورت تخصصی فعالیت می­کند و به صورت ویژه و در قالب مراکزی چون سازمان دانشجویان، خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، مرکز گردشگری دانشجویان، مرکز امام و انقلاب، مرکز افکارسنجی دانشجویان بر بکارگیری و توانمندسازی دانشجویان در حوزه‌های مربوطه در دوره دانشجویی تمرکز دارد.

وی با اشاره به اینکه ویژگی شاخص جهاددانشگاهی این است که این فعالیت‌ها را در قالب دانشجویان رقم زده است، افزود: ‌ایسنا براساس فرمایش مقام معظم رهبری سعی کرده است همواره اخبار خوب، مفید و امیدبخش مخابره کند.

رییس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه جامعه به خبرهای امیدبخش نیاز دارد، اظهار کرد: با افتتاح دفاتر خبرگزاری ایسنا در دانشگاه ‌ها می‌توان با بدنه دانشجویی ارتباط بیشتر برقرار و نقشی کلیدی در اطلاع رسانی و تقویت پیوند دانشگاه ها با بخش های صنعت و خدمات ایفا کرد.

وی یادآور شد: انتظار داریم روسای دانشگاه‌ها همکاری متقابل با جهاددانشگاهی داشته باشند.


انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما