شناسهٔ خبر: 28471428 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

گزارشی از وضعیت بازیکنان تیم مشکی پوشان

بلاتکلیفی بازیکنان مشکی پوشان در ایستگاه آخر

حسین بادامکی کاپیتان تیم مشکی پوشان از بلاتکلیفی بازیکنان این تیم بعد از انحلال باشگاه و رای کمیته انظباطی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش قدس آنلاین، دو روز گذشته ابلاغیه ای رسمی از سوی فدراسیون فوتبال به هیئت فوتبال خراسان رضوی ارسال شده که در متن این ابلاغیه عنوان شده؛ با توجه به انجام دو مسابقه از هفته های سوم و پنجم تیم مشکی پوشان مشهد و ثبت نتایج سه بر صفر به نفع حریفان در جدول مسابقات و با توجه به رای کمیته انضباطی، باشگاه مشکی پوشان از جدول مسابقات لیگ دسته اول کشور حذف و مسابقات این باشگاه در هفته های آتی لغو می گردد.

با توجه به رأی کمیته انضباطی و اینکه تیم مشکی‌پوشان برای دومین بار در این فصل به دلیل عدم اجرای تکالیف قانونی ۳ بر صفر بازنده اعلام شد براساس آیین‌نامه مسابقات، مشکی‌پوشان از جدول لیگ یک کنار گذاشته شد، تیم مشکی پوشانی که زمانی در لیگ برتر فوتبال کشور بازی های ارزشمندی را در برابر تیم های قدرتمند لیگ برتری داشت اما  با اعلام این رای، تیم منحل شده مشکی پوشان اگر قرار باشد فصل آینده بازی کند باید در لیگ دسته سوم حضور پیدا کند.

درهمین راستا به منظور اطلاع از آخرین وضعیت بازیکنان تیم مشکی پوشان حسین بادامکی بازیکن با سابقه فوتبال کشورمان و کاپیتان تیم مشکی پوشان در گفت‌وگو با مشهد فوری اظهارداشت: متاسفانه با اعلام انحلال باشگاه مشکی پوشان و حذف این تیم از لیگ دسته یک فوتبال بازیکنان بلاتکلیف هستند و هنوز تکلیفمان را نمی دانیم.

وی افزود: در حال حاضر دیگر باشگاهی وجود ندارد که ما بخواهیم از طریق باشگاه مشکلات و مطالباتمان را پیگیری کنیم. از طرفی هم سازمان لیگ و کمیته انضباطی اعلام نکرده است که بازیکنان مشکی پوشان با توجه به انحلال تیم بازیکن آزاد محسوب می شوند یا نه.

بادامکی تصریح کرد: متاسفانه از ابتدای فصل هیپچ مبلغی بازیکنان از باشگاه دریافت نکرده اند در حال حاضر هم کسی پاسخگوی مطالبات بازیکنان نیست چرا که دیگر باشگاهی وجود ندارد و از طرفی وضعیت مالی مشکی پوشان به حدی بود که ما برای هزینه های اولیه و حضور در بازی ها با مشکل روبه رو بودیم.

وی اظهارداشت: بازیکنان تیم مشکی پوشان واقعا بلاتکلیف هستند چرا که هنوز از سوی سازمان لیگ و کمیته انضباطی اعلام نشده که با انحلال و حذف تیم از لیگ بازیکن آزاد محسوب می شویم یا باید منتظر بمانیم نیم فصل تمام شود البته در اگر بازیکن آزاد هم محسوب شویم تا فصل نقل و انتقالات نمی توانیم تیمی انتخاب کنیم.

مرتضی خسرومنش نائب رییس هیئت فوتبال خراسان رضوی نیز به مشهد فوری گفت:واقعا از اتفاق پیش آمده برای تیم مشکی پوشان متاسف شدیم تیمی که قدمت زیادی در فوتبال خراسان دارد و سالها در لیگ برتر شرکت کرده است.

وی در خصوص شرایط بازیکنان تیم مشکی پوشان بعد از انحلال باشگاه افزود:بعد از رای کمیته انضباطی، کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و نقل و انتقالات باید برای بازیکنان تصمیم بگیرند حق این بازیکنان ضایع شده است و کمیته انضباطی و تعیین وضعیت باید هرچه سریعتر به بازیکنان اعلام کنند. البته در حال حاضر که فصل نقل و انتقالات به پایان رسیده باید تسهیلاتی برای بازیکنان تا فصل نثل و انتقالات در نظر بگیرند.

خسرومنش تصریح کرد: تاکنون نامه ای برای تعیین تکلیف بازیکنان ارسال نشده به هیئت فوتبال و بازیکنان می توانند به فدراسیون مراجعه کنند اما طبق قانون بازیکنان آزاد محسوب می شوند و می توانند برای نقل و انتقال به باشگاه های دیگر اقدام کنند البته شرایط و ضوابطی وجود دارد که کمیته انضباطی باید هرچه سریعتر تعیین تکلیف کند چرا که وضعیت مشکی پوشان با تیم هایی که خودشان از لیگ کنار می روند متفاوت است. تیم مشکی پوشان از طرف سازمان لیگ و کمیته انظباطی کنار گذاشته شده اند و طبق قانون باید برای بازیکنان تصمیم گیری شود.

البته تمامی داستان سقوط و انحلال تیم مشکی پوشان مشهد به نبود نظارت، عدم تعهدات باشگاه به کمیته انظباطی، شاکیان حقوقی متعدد باشگاه و بدهی های مختلف این باشگاه بر می گردد تا حدی که تیم مشکی پوشان برای هزینه های اولیه اداره تیمش با مشکل روبه رو بوده است حال جواب بازیکنان جوان این تیم را که به امید درخشش و صعود دوباره به لیگ برتر با این تیم قرار داد بسته بودند را چه کسی یا کسانی خواهند داد؟ مقصر اصلی مالک باشگاه است یا فدراسیون یا هیئت فوتبال یا ...

سوالات و ابهامات زیادی در ذهن هواداران تیم مشکی پوشان به وجود آمده که امیدواریم بزودی مالک باشگاه و مسئولین مربوطه پاسخگوی آنها باشند.

منبع: مشهد فوری
پایان پیام/

نظر شما