شناسهٔ خبر: 28458993 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سفیر ایران در سوریه

اقدامات تروریستی در اهواز به دلیل شکست دشمنان است

دمشق - ایرنا - سفیر جمهوری اسلامی ایران در سوریه گفت که اقدامات تروریستی اخیر در اهواز به دلیل شکست هایی است که دشمنان در سنگرهای دیگر توسط جبهه مقاومت متحمل شده اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، 'جواد ترکابادی' روز دوشنبه در دیدار با جمعی از اهالی شهرکهای 'فوعه و کفریا' که برای تسلیت این حادثه تروریستی در سفارت ایران در دمشق حضور یافتند، افزود: اقدامات تروریستی دشمنان از روی کینه نسبت به شکست هایی که اخیرا در منطقه متحمل شده اند، بوده است.
وی گفت که هدف دشمنان از اینگونه اقدامات تروریستی، ایجاد تفرقه میان ملت ایران است که آنان به خوبی با تمامی توطئه ها آشنا هستند.
سفیر ایران در دمشق ادامه داد: البته این گونه اقدامات، از روی نادانی دشمنان است، زیرا صفوف اتحاد مردم ایران با این قبیل کارها، منسجم تر از گذشته می شود.
ترکابادی افزود: ایران اسلامی از ابتدای انقلاب تاکنون شاهد اینگونه توطئه های دشمنان بوده و هر بار با عزت و سربلندی حوادث را پشت سر گذاشته است.
جمعی از اهالی شهرکهای فوعه و کفریا که از مناطق خود در استان 'ادلب' به مناطق دیگر سوریه منتقل شده اند، با حضور در سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق با رهبر معظم انقلاب، مسئولان و خانواده های قربانیان انفجار تروریستی اهواز ابراز همدردی کردند.
چهار تن از اعضای گروهک تروریستی و تجزیه طلب موسوم به 'الاحوازیه' روز شنبه 31 شهریور در رژه نیروهای مسلح به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در اهواز، پس از پوشیدن لباس مبدل نظامی به جایگاه مسئولان و فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی حمله کردند.
در جریان این اقدام دستکم 25 تن از جمله چند غیرنظامی شهید و 69 تن دیگر زخمی شدند.
خاورم**8005**1651

نظر شما