شناسهٔ خبر: 28458066 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

بانوان والیبالیست‌ خراسان‌رضوی به اردوی تیم ملی اعزام می‌شوند

نایب رئیس هیئت والیبال خراسان رضوی گفت: دو ورزشکار در ۲۵ روز اخیر در اردو فعالیت داشتند و در حال حاضر این دو نفر در چند روز آتی به اردوی بعدی در تهران اعزام می‌شوند.

صاحب‌خبر -
به گزارش قدس آنلاین ؛ مهری جانداری  اظهار داشت: هیئت والیبال خراسان رضوی تاکنون در سه رقابت در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و امید شرکت کرده است، همچنین کلاس‌های آموزشی متعددی نظیر دو دوره مربی‌گری درجه سه در سبزوار و مشهد برگزاری شده و استقبال بسیاری از این برنامه‌ها صورت گرفته است.

نایب رئیس هیئت والیبال خراسان رضوی گفت: یک دوره داوری نیز در مشهد  برگزار شده است، علاوه بر این موارد، مسابقات باشگاه‌های مشهد در سه روز متوالی برگزار شد، مسابقات مینی والیبال در خراسان رضوی شکل گرفته و افراد زیادی در قالب 20 تیم در این رقابت‌ها حضور یافتند.

جانداری خاطر نشان کرد: قرار بر اعزام سه تیم خراسان رضوی در سوپر لیگ شده است، همچنین مسابقات باشگاه‌های مشهد مجدداً برگزار شده و قطعاً استقبال‌کنندگان زیادی دارد، این هیئت چندین کلاس مربی گری درجه دو و سه درخواست کرده است، به طور کلی هیئت والیبال خراسان رضوی فعالیت‌های بسیاری دارد.

وی تصیح کرد: دو ورزشکار به نام‌های زهرا صالحی و صحبا کدخدا عضو تیم ملی هستند و در 25 روز اخیر در اردو فعالیت داشتند، در حال حاضر این دو نفر در چند روز آتی به اردوی بعدی در تهران اعزام می‌شوند، لازم به ذکر است که اسپانسرهایی مانند مشکی پوشان و ارگان‌هایی نظیر شورای شهر مشهد وعده همکاری و حمایت از هیئت را داده‌اند.

منبع : تسنیم

انتهای پیام/

نظر شما