شناسهٔ خبر: 28427376 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

گل‌محمدی: به چه زبانی بگوییم از وعده‌ها خسته شده‌ایم/ وفایی وعده داد و ناپدید شد

نمایندگی خراسان رضوی

سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد با انتقاد از شرایط مالی باشگاهش گفت که در استان خراسان رضوی کسی به تیمش فکر نمی‌کند.

صاحب‌خبر -

یحیی گل‌محمدی در گفت‌و‌گو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت تیم پدیده پس از تساوی مقابل پارس‌جنوبی‌جم و بازگشت به صدر جدول رده‌بندی اظهار کرد: بازی خوبی را در مقابل پارس‌جنوبی‌جم انجام دادیم و می‌شد به نتیجه‌ای بهتر هم دست یابیم اما همین که موفق شدیم به صدر جدول بازگردیم اتفاق خوبی بود.

وی در خصوص صحبت‌های مطرح‌شده توسط بازیکنان این تیم در رابطه با اعتصاب احتمالی در تمرینات پدیده افزود: به چه زبانی بگوییم از این وضعیت خسته شده‌ایم. مگر ممکن است در شهری با این امکانات، تیمی با هزینه‌ای معادل یک پنجم سایر رقبا ببندید و همین تیم به صدرجدول برسد، اما حمایتی صورت نگیرد؟ مسئولینی که توجهی به تنها نماینده شهرشان ندارند، دقیقا باید چه اتفاقی بیافتد که از ما حمایت کنند؟ مانده‌ام که چرا پس حرفش را می‌زدند؟ چرا وعده دادند؟ از روز اول کاش همین رفتارهای این روزها را می‌داشتند تا حداقل بازیکنانم تکلیف خود را بدانند. بازیکنانم جزو شریف‌ترین افرادی هستند که تاکنون در عرصه فوتبال دیده‌ام، مگر می‌شود از فصول گذشته طلبکار باشی، بابت این فصل هم پول آنچنانی دریافت نکرده‌ باشی و بازهم تمام توانت را در زمین بگذاری؟ این بازیکنان واقعا شریف هستند و برای رفاقت، موفقیت و از همه مهم‌تر خوشحالی مردم خراسان از جان مایه گذاشته‌اند.

او در خصوص کمک شهردار مشهد به باشگاه پدیده خاطرنشان کرد: کمک‌هایی از سوی شهرداری صورت گرفت، اما شهردار مشهد مگر چقدر می‌تواند جور همه را بکشد؟ استاندار کجاست؟ نمایندگان مجلس چرا ورود نمی‌کنند؟ مگر این تیم برای مشهد نیست؟ اداره ورزش و جوانان خراسان رضوی و مشهد کجا هستند؟ فراموش نکنید که با اتفاقاتی که برای مشکی‌پوشان رخ داد، این تیم آخرین سرمایه اجتماعی‌ و ورزشی مشهدی‌ها در ورزش است. در تمامی استان‌های ایران برای داشتن یک سهمیه در سطح نخست فوتبال سر و دست می‌شکنند اما اینجا به همین راحتی از کنارش می‌گذارند و همچون فرزند یتیم با آن رفتار می‌کنند.

گل‌محمدی تصریح کرد: مدیریت مجموعه پدیده چرا هیچ تغییری در رویه‌اش نمی‌دهد؟ مگر ندیدند که 15 هزار هوادار مشهدی به ورزشگاه آمدند تا موفقیت تیم شهرشان را تماشا کنند؟ چطور آنها حاضرند برای تبلیغات در رسانه‌ها هزینه کنند، اما حاضر نیستند برای تیمی که نام شرکت‌شان روی آن است، ریالی خرج کنند. این 15 هزار نفر و آن جمعیتی که از تلویزیون بازی را دیدند را از چه راهی جز فوتبال می‌توانید به پدیده نزدیک کنید؟ حیف است چنین سرمایه بزرگ و مطلوبی که ایجاد شده را به امان خدا رها کنید.

وی در رابطه با کمک اسماعیل وفایی که قرار بود در نقش اسپانسر به باشگاه پدیده کمک کند، گفت: ایشان صحبت‌هایی در این زمینه داشت و وعده‌هایی هم داد، اما هیچ‌یک از این وعده‌ها هیچ‌گاه عملی نشد. ایشان قرار بود به باشگاه پول تزریق کند اما ناگهان ناپدید شد.

انتهای پیام

نظر شما