شناسهٔ خبر: 28379435 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

اهواز|کشتی به گل نشسته استقلال خوزستان به حرکت در آمد؛ مانند همه تیم‌ها با نیت برد وارد جام حذفی شده‌ایم

R41468/P36447/S6,57/CT2

سرمربی استقلال اهواز گفت: از ابتدا که تیم را به دست گرفتیم این تیم مانند کشتی به گل نشسته بود چون در دوسال اخیر دچار مشکلات متعددی شده بود.

صاحب‌خبر -

داریوش یزدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم دراهواز اظهار داشت: حادثه‌ تروریستی اهواز که منجر به شهادت جمعی از هموطنان عزیزمان شد را  خدمت مردم شریف خوزستان تسلیت عرض می‌کنم، امیدواریم دیگر شاهد این حوادث نباشیم و‌ مسئولان توجه بیشتری به این استان مظلوم داشته باشند.

وی افزود: ما از ابتدا که تیم را به دست گرفتیم این تیم را می‌شد به کشتی به گل نشسته تشبیه کرد این تیم در دوسال اخیر دچار مشکلات متعددی شده بود و در تغییر تحولی که انجام شده بود یکسری مشکلات برای ما به وجود آورد.

سرمربی استقلال اهواز گفت: مطالباتی که بعضی از بازیکنان داشتند برای ما مسئله ساز شد و این موضوع سبب شد که بازیکنان زیادی از تیم جدا بشوند و از آن تیم 30 نفره 8 بازیکن باقی ماندند و از این  8 نفر نیز فقط 3نفر آنها در لیگ بازی کرده بودند؛ این مسئله برای ما که باید در مدت زمان کوتاهی در 14 روز تیم را آماده مسابقات کنم بسیار سخت و دشوار بود.

وی با اشاره به تدابیر اتخاذ شده برای آمادگی تیم گفت: تیم را به اردوی آماده سازی بردیم فقط 14 روز مانده به مسابقات بود در این 14 روز ما باید بازیکن جذب می‌کردیم و بدنسازی می‌کردیم و این خیلی برای ما مشکل بود و ما باید بازیکنانی را برای بازی با گسترش فولاد تبریز می‌بردیم که حتی تمرین هم با تیم نکرده بودند ولی خوشبختانه از این چند بازیکن ما شناخت کافی داشتیم و از این بازیکنان توانستیم استفاده کنیم.

وی بیان کرد: از آنجایی‌که جذب بازیکن با من بود با توجه به تجربه ای که در لیگ یک و دو کشور داشتم توانستم بازیکنان جوان و با کیفیتی را جذب کنیم و این پتانسیل را در آنها دیده بودم ولی ما از جهتی از نظر مالی محدود و بودجه  کمی داشتیم و بودجه ما در حد یک تیم خوب دسته دو است هزینه در ورزش هزینه نیست یک سرمایه گذاری است.
 
یزدی تصریح کرد: استقلال خوزستان امتیازها را از لحاظ عدد جمع نکرده و از 7 بازی 9 امتیاز داریم ولی از لحاظ کیفی امتیازهای مهم و حساسی را کسب کرده ایم ما فقط دو بازی را باختیم و درهر دو نیز بازی لایق شکست نبودیم، البته این کافی نیست و ما در آینده کارهای بیشتر و سخت‌تری داریم که نیاز هست در این بازی‌ها تمام تلاشمان را بکنیم که در نهایت بتوانیم نماینده شایسته ای برای استان خوزستان باشیم.

وی گفت: ما در جام حذفی با لطف خدا حریفمان را شکست دادیم و به مرحله بعد صعود کردیم در این مسابقات نیز قصد دارم که به بازیکنان جوان تر، این شانس را بدهم که خودشان را محک بزنند تمامی تیم‌هایی که در جام حذفی شرکت می کنند به دنبال برد و قهرمانی هستند حتی تیم‌هایی که از دسته  2 و دسته 3 کشور شرکت می‌کنند به دنبال این هستند که با کمترین زمان بتوانند به قهرمانی برسند و تیم ما هم از این قاعده مستثنی نیست.

سرمربی تیم استقلال خوزستان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه تمام بازی های ما در خانه رایگان برگزار شده باز هم شاهد این بودیم که هواداران تمایلی به آمدن به ورزشگاه نشان نمی‌دهند البته ناگفته نماند استادیوم غدیر جزو استادیوم های به روز و جدیدی است که به تازگی ساخته شده است ولی متاسفانه آب سرد کن ندارد و هواداران باید در دمای 60 درجه از آب گرم بیاشامند.

وی تصریح کرد: همچنین وضعیت صندلی های ورزشگاه غدیر اهواز خیلی بد است، بزرگ ترین ایراد این است که ورزشگاه به جای نا امن برای هواداران تبدیل شده و جا دارد با تلاش بیشتر و بافرهنگ سازی شاهد این باشیم که ورزشگاه مملو از تماشاگر و عاشقان فوتبال شود.

یزدی در پایان گفت: درباره بازی آینده ما که با تراکتور سازی تبریز است باید بگویم که تراکتور یک تیم خیلی خوب و با اصالت و دارای بازیکنان بسیار خوب و مردم خوب و قابل احترامی دارد لذا ما می‌دانیم بازی خیلی سختی در پیش رو داریم، بازیکنان ما کاملابه این موضوع واقف هستند و آمادگی کامل را برای این دیدار داریم.

انتهای پیام/ ت

نظر شما