شناسهٔ خبر: 28356923 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

یادواره شهدای کارگری زرند

در پنجمین روز از هفته دفاع مقدس یادواره شهدای کارگری شهرستان زرند برگزار شد.

صاحب‌خبر -

یادواره شهدای کارگری شهرستان زرندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، همزمان با پنجمین روز هفته بزرگداشت دفاع مقدس در فضائی آکنده از عطر شهیدان یادواره شهدای کارگر شهرستان زرند با حضور تعدادی از مسئولین اجرائی و جمع کثیری از بسیجیان و امت ولایتمدار و شهید پرور در محل سالن اجتماعات کارخانه قطران زرند برگزار شد .

این مراسم معنوی که با اجرای چندین برنامه فرهنگی ، هنری همراه بود ابتدا سروان پاسدار محسن یزدانی فرمانده بسیج کارگری زرند ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز دفاع مقدس با اشاره به جایگاه شهدا، گفت : برگزاری یادواره شهدا برای یادآوری رشادت، از خودگذشتگی و فداکاری شهدا انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس یکی از بهترین روشها و موثرترین راه هایی است ما میتوانیم به جامعه اسلامی برسیم .

وی افزود : بصیرت و آگاهی و طی کردن مسیر درست از شاخص های اصلی شهدا بود که امروز باید سرلوحه اقدامات آحاد جامعه و همچنین کارگران که در خط مقدم جنگ اقتصادی هستند باشد و الگوبرداری از سیره شهدا باید سرلوحه امور مسئولان و مردم قرار گیرد.

فرمانده بسیج کارگری شهرستان زرند در ادامه گفت : تمامی شهداء یک هدف مشترکی در وصیتنامه هایشان دنبال میکردند و آن سفارش به ولایتمداری و ولایت پذیری بود.

وی در پایان افزود : همه ما باید پیرو امر ولایت فقیه و از اوامر ولایت اطاعت کنیم و در این راستا انقلابی ماندن و انقلابی فکر کردن و انقلابی عمل کردن را سر لوحه کار خویش قرار دهیم

انتهای پیام/ح

یادواره شهدا کارگر زرند

نظر شما