شناسهٔ خبر: 28356570 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ورزشگاه آزادی آماده شهر آوردی باشکوه است

مدیر مجموعه ورزشی آزادی گفت: با آسیب شناسی دقیق و بررسی احتمالات، شرایط را با دقت برای پنج شنبه مهیا کرده و تدابیر امنیتی مناسبی برای این بازی در نظر گرفته شده است.

صاحب‌خبر -
ورزشگاه آزادی آماده شهر آوردی باشکوه استبه گزارش خبرگزاری صداوسیما به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، فرهاد نیکوخصال در خصوص شرایط ورزشگاه آزادی برای بازی شهرآورد پیش رو با تاکید بر این نکته که یقین دارم با همکاری تماشاگران در کمال آرامش به تماشای بازی خواهیم پرداخت، افزود: با تمهیدات خوبی که با شورای امنیت و نیروی انتظامی صورت گرفته است، این دوره شاهد بازی خوبی و بدون حواشی خواهیم بود و با همکاری از طرف هواداران دو تیم، امنیت و آرامش رکن اصلی بازی پنج شنبه خواهد بود.
مدیر مجموعه ورزشی آزادی با تاکید بر اینکه ورزشگاه آزادی برای برگزاری مسابقه‌ای با شکوه در آمادگی کامل به سر می‌برد گفت: با آسیب شناسی دقیق و برسی احتمالات، شرایط را به صورت کاملا دقیق برای روز پنج شنبه محیا کرده ایم. تدابیر امنیتی مناسبی هم برای این بازی در نظر گرفته شده است.
وی ضمن بیان اینکه تنها راه تهیه بلیط برای تماشای بازی شهرآورد پیش رو تهیه بلیط به صورت الکترونیکی است؛ افزود: با توجه به اینکه فروش حضوری بلیط نداریم، شاهد ازدحام جمعیت نخواهیم بود. هواداران و تماشاگران پس از تهیه بلیط می‌توانند ساعاتی قبل از شروع بازی به ورزشگاه مراجعه کنند.
نیکو خصال با اشاره به اینکه درب‌های ورزشگاه آزادی از ساعت ۸ صبح فردا باز خواهد شد گفت: چنانچه ظرفیت ورزشگاه آزادی پر شود از طریق رسانه‌ها اطلاع‌رسانی خواهیم کرد که دیگر بلیت فروشی انجام نمی‌شود؛ بنابراین کسانی که دوست دارند بازی شهرآورد را از نزدیک تماشا کنند بهتر است زودتر اقدام به تهیه بلیت کنند تا برای ورود به ورزشگاه دچار مشکل نشوند.
وی در خصوص ساماندهی شرایط برای تماشاچیانی که از شهرستان به تهران می‌آیند تصریح کرد: بهترین راه تسهیل شرایط برای این هواداران نظم دهی و ساماندهی بلیط فروشی است. چنانچه فروش بلیط اصولی و دقیق انجام شود، هواداران قادر خواهند بود با تنظیم وقت خود در بهترین زمان به ورزشگاه مراجعه کنند.
مدیر مجموعه ورزشی ازادی با اعلام اینکه بیش از ۸ هزار جایگاه پارکینگ برای تماشاچیان در ورزشگاه آزادی در نظر گرفته شده است، افزود: چنانچه ازدحام جمعیت موجب ایجاد بار ترافیکی شده و با کمبود جایگاه پارک مواجه شویم، از فضا‌های در اختیار فدراسیون‌های مستقر در مجموعه برای ایجاد جای پارک استفاده خواهیم کرد.

نظر شما