شناسهٔ خبر: 28356412 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

برگزاری یادواره شهدا در سرفاریاب

یادواره شهیدمحمدحسین حقجو و شهیدان دیرباز با عنوان “آبروی محله ” در سرفاریاب برگزار شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، باهدف قدردانی از خانواده‌های شهدا، ترویجبرگزاری یادواره شهدا با عنوان آبروی محله سرفاریاب فرهنگ ایثار و معرفی حماسه‌ها و فداکاری‌های شهیدان به نسل امروزی «یادواره شهید محمدحسین حقجو معلم شهید» و شهدای دیرباز با عنوان “آبروی محله ” با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده‌های معظم شهدا، یادگاران دفاع مقدس و مسئولان شهرستان وبخش درمسجدالرضا(ع) در سرفاریاب برگزار شد.
امام جمعه سرفاریاب در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: شهدا همچون چراغ فروزانی هستند که به جامعه نور و روشنایی می‌بخشند.
حجت الاسلام پژمان افزود: امروزه به برکت خون شهیدان، وجود ایثارگران و شهدای مدافع حرم، ایران از بالاترین شاخص های امنیت برخوردار است.
وی با بیان اینکه شهدا به جامعه، محله و کشور آبرو بخشیدند گفت:هدف از برگزاری یادواره های شهدا در محله ها زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، انتقال روحیه ایثارگری، شهامت و از خودگذشتگی شهدا و همچنین تجلیل از صبر و استقامت خانواده های معظم شهدا است.
سرهنگ پاسداراصغر حبیبی؛ جانشین سابق سپاه فتح استان و از یادگاران دفاع مقدس در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اقتدار امروز ایران اسلامی را مرهون خون پاک شهیدان دانست و بر ادامه راه آنان تاکید کرد.
وی گفت: برگزاری یادواره شهدا کمترین کاری است که به پاس رشادت‌های شهیدان ۸ سال دفاع مقدس انجام می گیرد.
بخش سرفاریاب از توابع شهرستان چرام است .

نظر شما