شناسهٔ خبر: 28355696 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

چهارمین دوره مسابقات ملی برنامه نویسی کدکاپ شریف آغاز می‌شود

مرحله اینترنتی چهارمین دوره مسابقات ملی برنامه نویسی کدکاپ شریف از ۱۳ مهر آغاز می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی شریف؛ چهارمین دوره مسابقات ملی برنامه نویسی کدکاپ شریف با هدف سنجش مهارت برنامه‌نویسان، رقابت آن‌ها و در نهایت استخدام برنامه‌نویسان با مهارت در شرکت ها، با همکاری Quera، مرکز نوآوری شریف و دیجی‌کالا، مهر و آبان برگزار خواهد شد.

این دوره از مسابقات، در ۱۴ زبان برنامه‌نویسی پرکاربرد در قالب مسابقات الگوریتمی و همچنین در ۸ تکنولوژی روز ایران و جهان، شامل تکنولوژی‌های PHP ،Laravel ،Front-end ،React ،React Native ،Android ،Python و Django برگزار می‌شود.

کدکاپ ۴ نخستین مسابقه برنامه‌نویسی کشور و حتی منطقه است که به صورت همزمان ده‌ها زبان برنامه‌نویسی و تکنولوژی پرکاربرد را در بر دارد.

تصحیح پاسخ‌های ارسالی شرکت‌کنندگان به صورت خودکار توسط سامانه داوری و مهارت‌سنجی Quera انجام می‌شود.

برنامه‌نویسان در هر سطحی از دانش فنی و تجربه کاری می‌توانند در این سلسله مسابقات شرکت کنند و علاوه بر محک زدن مهارت‌های برنامه‌نویسی خود و رقابت با سایر برنامه‌نویسان کشور، فرصت کار در بهترین شرکت‌های کشور از جمله دیجی‌کالا را پیدا کنند.

این مسابقات در دو مرحله‌ی اینترنتی (غیرحضوری) و حضوری برگزار می‌شود.

مرحله‌ اینترنی مسابقات از ۱۳ مهر آغاز می‌شود و تا ۲۵ مهر ادامه خواهد داشت.

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به codecup.ir از زمان دقیق مسابقات در تکنولوژی‌های مختلف مطلع شوند.

شرکت‌کنندگان برتر مرحله‌ی اینترنتی (غیر حضوری) برای شرکت در مرحله‌ی حضوری که ۲۴ و ۲۵ آبان در مرکز پردازش دیجی‌کالا (انبار مرکزی) برگزار خواهد شد دعوت می‌شوند.

جوایز این دوره از مسابقات ۲۵ میلیون تومان است که به نفرات برتر اهدا می‌شود.

نظر شما