شناسهٔ خبر: 28355272 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

سرپرست کاروان ورزشی ایران در بازی های المپیک جوانان مطرح کرد؛

هدف کاروان ورزشی ایران در آرژانتین اخلاقی و مدال آوری است/در کسب سهمیه ، ورزشکاران ایرانی عملکرد خوبی داشتند

سرپرست کاروان ورزشی ایران در بازی های المپیک جوانان هدف کاروان اعزامی به این رویداد را اخلاق مداری و مدال آوری دانست.

صاحب‌خبر -
اصغر رحیمی در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان در حاشیه ستاد بازیهای آسیایی ،پاراآسیایی،المپیک و پارالمپیک با اشاره به روند خوب آمادگی و کسب سهمیه ورزش ایران برای المپیک جوانان اظهار داشت: فرایند آمادگی کاروان ورزشی ایران به بازی های المپیک جوانان از بهمن ماه آغاز شد و بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته به خوبی طی شد و اکنون کاروان ایران با آمادگی خوب در آستانه اعزام به این رویداد قرار دارد.
سرپرست کاروان ورزشی ایران در المپیک جوانان ادامه داد: در کسب سهمیه هم ورزشکاران ایرانی عملکرد خوبی داشتند تا جاییکه با 49 ورزشکار در قالب 14 دختر و 25 پسر به این رویداد اعزام می شویم و این تعداد شرکت کننده در 17 رشته ورزشی در المپیک جوانان حضور پیدا خواهد کرد.
رحیمی افزایش سهمیه کاروان ورزشی ایران را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: 49 ورزشکار در حالی قرار است در این رویداد مهم با نام ایران اسلامی شرکت کنند که سهمیه ایران نسبت به دور قبل سه برابر افزایش داشته که امیدوارم با نتایج خوب هم همراه شود.
وی با بیان اینکه کاروان ورزشی ایران در آستانه اعزام قرار گرفته است خاطر نشان ساخت: کاروان ورزشی ایران در سه گروه شنبه ،دوشنبه و چهارشنبه هفته آینده به آرژانتین اعزام می شوند.
رحیمی هدف کاروان ورزشی ایران را در المپیک جوانان اخلاق مداری و مدالآوری دانست.

نظر شما