شناسهٔ خبر: 28355019 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی:

۱۵۰ مدرسه علوم و معارف اسلامی صدرا در کشور فعال است

حجت الاسلام حسینی گفت: ۱۵۰ مدرسه علوم و معارف اسلامی صدرا در کشور وجود دارد که از این تعداد ۶ مدرسه صدرا در استان فعال است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در بناب، حجت‌الاسلام سیدشهاب‌ الدین حسینی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی، امروز در جمع دانش آموزان مدرسه علوم و معارف اسلامی بناب، اظهار داشت:  مدارس علوم اسلامی صدرا جزو موفق ‌ترین مدارس کشور هستند.

وی گفت: ۱۵۰مدرسه صدرا در کشور و ۶ مدرسه صدرا در استان ما وجود دارد که این مدارس علیرغم اینکه از محیطی سالم برخوردارند، تمام زمینه‌ های لازم را برای تربیت نسل طیب و طاهر دارا هستند.

حجت الاسلام حسینی با تأکید بر ارتقای نرم افزاری و سخت افزاری مدارس صدرا در استان گفت: هرچند از لحاظ سخت ‌افزاری مشکلاتی در مدارس صدرا به چشم می‌ خورد اما این تلاش و همت انسان است که او را به موفقیت می‌ رساند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جایگاه تحصیل علم در اسلام اظهار داشت: علم اولین بحث قرآن و حتی اولین باب کتاب اصول کافی است که از کتب معتبر شیعی به شمار می ‌آید، تحصیل علم یکی از سفارش‌ ها و تاکیدات اسلام و یک ضرورت مطلق به شمار می رود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان علم را مقدمه‌ای برای رسیدن به کمال دانست و خاطرنشان کرد: انسان باید برای تحصیل همت کند و تحصیل زمینه ترقی و رسیدن به کمال را برای انسان فراهم می‌کند.

نظر شما