شناسهٔ خبر: 28354864 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه:

تشکیل کارگروه توریسم ورزشی در استان یک ضرورت است

جشنواره سنگنوردی بیستون می‌تواند در توسعه صنعت توریسم کرمانشاه یک برند باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا؛ صابر رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: برگزاری جشنواره جهانی سنگنوردی بیستون استان کرمانشاه یک فرصت ارزشمند به منظور استفاده از این ظرفیت در راستای توسعه صنعت توریسم است.

رحیمی در دیدار با جلیل بالایی مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان کرمانشاه به برگزاری سه دوره از جشنواره جهانی سنگنوردی بیستون اشاره کرد و گفت: متاسفانه در این سه3 دوره به دلیل برخی ناهماهنگی‌ها و نبود برنامه‌ریزی مطلوب از سوی دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط استفاده بهینه‌ای از این ظرفیت خوب نشده است.

او افزود: استان کرمانشاه سرشار از ظرفیت و استعداد در عرصه‌های مختلف است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: برگزاری این جشنواره در استان کرمانشاه با حضور کشورهای قاره‌های مختلف جهان و حتی سنگنوردان داخلی فرصتی مناسب برای معرفی درست استان کرمانشاه در راستای توسعه صنعت توریسم است.

رحیمی ادامه داد: ورزش زمینه بسیار خوب و مناسبی برای جذب و توسعه توریسم است و ضرورت داد با همکاری ورزش و جوانان و میراث فرهنگی کارگروهی بنام «توریسم ورزشی» ایجاد شود تا در کنار رویدادهای مهم ورزشی بتوانیم در این عرصه نیز به اقتصاد و معرفی استان کمک کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: در سال‌جاری استان کرمانشاه در عرصه کشتی نیز میزبان رقابت‌های معتبر جام جهان پهلوان تختی است.

او افزود: باید از هم اکنون برنامه‌ریزی لازم به منظور بهره‌برداری از این رقابت‌های مهم ورزشی به سود صنعت توریسم استان کرمانشاه انجام شود.

 

نظر شما