شناسهٔ خبر: 28353940 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

حضور تیپ 83 امام جعفر صادق(ع) در نمایشگاه هفته دفاع مقدس

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، تیپ 83 روحانیون رزمی تبلیغی امام جعفر صادق(ع) با برپایی سه غرفه با عناوین روایتگری دفاع مقدس و تبیین نقش روحانیت در آن دوران همراه پخش کلیپ از شهدای روحانی دفاع مقدس و مدافع حرم، پاسخگویی به شبهات، اجرای مسابقه حضوری با سوالاتی پیرامون قرآن، احکام و اعتقادات و دفاع مقدس و معرفی شهدای روحانی مدافع حرم به صورت نمایشگاه تصاویر و بصرت افزایی در نمایشگاه یاد یاران هفته دفاع مقدس حضور یافته است.

به گفته حجت الاسلام علی‌محمد رفیعی مسؤول روابط عمومی تیپ 83 امام جعفر صادق(ع)، هدف از حضور تیپ 83 در نمایشگاه، بر مبنای روشنگری و بصیرت افزایی است که همچنان که روحانیت در طول تاریخ این وظیفه را برعهده داشته است.

وی افزود: بدون شک امروز خطرات زیادی از سوی فضای مجازی و ماهواره قشر جوان را هدف قرار داده و بسیاری از اوقات آنها را تحت تأثیر قرار می دهد، از این رو تلاش می کنیم که شیوه استفاده صحیح از فضای مجازی را در کنار مخاطرات آن به جوانان یادآور شویم.

رفیعی تصریح کرد: تیپ امام صادق(ع) علاوه بر حضور در نمایشگاه یاد یاران، در برخی پایگاه های بسیج طلاب در حوزه های علمیه قم و مشهد مقدس نیز برنامه هایی را با محوریت بیان دستاوردهای چهل سالگی انقلاب اسلامی در برنامه کار خود دارد.

نظر شما