شناسهٔ خبر: 28353727 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: شفا آنلاین | لینک خبر

زشت ترین شکم دنیا+عکس

آقای " جک تورز " 21 ساله از انگلستان که به شدت دچار اضافه وزن بود، در طی اقدامی شگفت انگیز موفق به کاهش وزن 114.3 کیلوگرمی تنها در طی یک سال شود که این به نوعی همانند معجزه ای بزرگ است که توانست جان او را نجات دهد

صاحب‌خبر -
شفا آنلاین>اجتماعی>این جوان انگلیسی بعد از لاغری 114 به شدت اندامش زشت و ترسناک شد.
 
به گزارش شفا آنلاین:جک تورز یک جوان 21 ساله از کشور انگلستان است که موفق شده در طول یک سال 114 کیلو از وزن خود را کاهش دهد.
 
برای مثال یک جوان 216 کیلوگرمی که به شدت دچار اضافه وزن بود توانست در طی اراده ای قوی و بی قید و شرط کاهش وزن را در خود اعمال کند و تبدیل به یکی از محبوب ترین های صفحات مجازی شود.
 
آقای " جک تورز " 21 ساله از انگلستان که به شدت دچار اضافه وزن بود، در طی اقدامی شگفت انگیز موفق به کاهش وزن 114.3 کیلوگرمی تنها در طی یک سال شود که این به نوعی همانند معجزه ای بزرگ است که توانست جان او را نجات< the rescue> دهد.
 
به گفته آقای تورز ،برای رسیدن به این وزن ایده آل سختی های بسیار زیادی را تحمل کرد که حتی وی از خوردن شکلات و چیپس و سایر تنقلات به مدت یک سال محروم بود و خوشبختانه وی توانست با اراده بسیار قوی خود کاهش وزن چشمگیری پیدا کند.
 
لازم به ذکر است که او کاهش وزنش را تنها به اراده ، ورزش و رژیم طلایی اش متکی است. اما از طرفی افرادی که به شدت چاق هستند پس از کاهش وزن متاسفانه با افتادگی پوست در تمام قسمت های بدن روبرو می شوند که بیشتری میزان در شکم است که آقای تورز با اراده نیز دچار این مشکل شد و با مراجعه به دکتر گفته شد تا باید جراحی پوست را انجام دهد تا او را از افتادگی پوست نجات دهند. وی برای خلاصی از این مشکل موظف به پرداخت 25000 دلار شد که با پرداختن این میزان هزینه می تواند از شر پوست های اضافه بدنش رهایی یابد.
 
اینک آقای جک تورز 21 ساله یکی از افراد محبوب اینستاگرامی شده است که بیش از 94هزار دنبال کننده دارد.روزنو


نظر شما