شناسهٔ خبر: 28353094 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان:

وحدت و بهره‌گیری از ظرفیت داخلی تنها راه مقابله با دشمنان نظام است

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان گفت: امروز تنها راه مقابله با دشمنان نظام، وحدت، یکپارچکی و بهره‌گیری از توان و ظرفیت داخلی و استعدادهای جوانان است.

صاحب‌خبر -

وحدت و بهره‌گیری از ظرفیت داخلی تنها راه مقابله با دشمنان نظام استبه گزارش دفاع پرس از همدان، سرهنگ «مرتضی سیاهوشی» در جمع کارکنان کمیته امداد شهرستان تویسرکان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و محکوم کردن حادثه تروریستی اخیر در اهواز بیان داشت: با کمی بررسی متوجه می‌شویم که آمریکا از حامیان اصلی رژیم بعث عراق و تحریک‌کننده صدام برای ایجاد یک جنگ نیابتی بود که بعدها خود حتی به صورت مستقیم علیه ملت ایران وارد میدان شد.

وی عنوان کرد: شکست آمریکایی‌ها در حفظ رژیم دیکتاتوری پهلوی، ترس از دست دادن منافع راهبری در منطقه به ویژه وحشت از اشاعه تفکر بیداری و آزادی‌خواهی در جهان آنان را وادار کرد تا مستقیم و غیر مستقیم با تجهیز رژیم بعث عراق هشت سال به خیال خام خود از گسترش و نفوذ انقلاب اسلامی در دنیا جلوگیری کنند.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان افزود: حمایت از رژیم اشغالگر قدس و رسوایی آنان در ماجرای 13 آبان و در نهایت خوار شدن قدرت پوشالی آمریکا، از دلایلی دیگری بود که آنان از همان روزهای نخستین با ملت آزاده ایران از در دشمنی وارد شدند.

وی با بیان اینکه آنان حتی برای کاهش توان اقتصادی ایران در سال های دفاع مقدس، جنگ نفتکش‌ها را به راه انداختند و از تروریست‌ها و منافقین حمایت کردند، تصریح کرد: حمایت‌های جنایتکارانه ایالت متحد امریکا از یک طرف و کمک‌های کشورهای دیگری همچون انگلیس، آلمان و سوئیس از صدام با در اختیار قرار دادن سلاح‌های بیولوژیکی، میکروبی و شیمیایی از طرف دیگر، کافی بود تا یک انقلاب نوپا را زمین گیر کند که نشد.

سیاهوشی عنوان کرد: با این وجود شاهد هستیم که جوانان این مرز و بوم و رزمندگان ما با خودگذشتگی، ایثار، شهامت و شجاعت حتی اجازه ندادند یک وجب از خاک ایران اسلامی در دست دشمنان کوردل بیافتد.

وی در ادامه با اشاره به دشمنی ریشه‌دار آمریکا علیه ملت ایران، گفت: دشمنی‌های آمریکا و حامیان جنایتکارش همچنان در طول 40 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی در جریان است، گاهی با تزویر وارد می‌شوند، گاهی با جنگ نرم و گاهی دیگر با جنگ اقتصادی وارد می‌شوند.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان اضافه کرد: امروز آمریکا با به کارگیری ترکیبی از جنگ اقتصادی و جنگ نرم به دنبال مسموم‌سازی فضای معنویت در کشور و تهی شدن قدرت نرم انقلاب است و خوشبختانه با رهبری مقام معظم رهبری نقشه‌های شومشان یکی پس از دیگری شکست خورده است.

وی با تأکید بر اینکه هرجا به داشته‌های درون و جوانان این مرز و بوم اعتماد کردیم، کارها و برنامه‌های به ظاهر ناممکن، ممکن شد، افزود: امروز نیز تنها راه مقابله با دشمنان نظام وحدت، یکپارچکی و بهره‌گیری از توان و ظرفیت داخلی و استعدادهای جوانان است.

سیاهوشی متذکر شد: دشمن بداند که حتی با تجهیز و تحریک کردن گروهک‌های تروریستی متعدد در منطقه و به شهادت رساندن عده‌ای از هموطنان عزیز ما، راه به جایی نمی‌برد و این خون شهیدان است که روزی آنان را بیش از پیش رسوا می‌کند و زمینه بیدار شدن تفکر حق طلبی و روحیه آزاداندیشی در جهان می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما