شناسهٔ خبر: 28352750 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

ذوالنور: حادثه تروریستی اهواز چهره نظام سلطه و اربابان وطن فروش او را برملا کرد

نماینده قم در مجلس گفت: حادثه تروریستی اهواز چهره نظام سلطه و اربابان وطن فروش او را برملا کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، حجت الاسلام مجتبی ذوالنور عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، در مراسم یادبود شهدای حادثه تروریستی اهواز که صبح امروز در مسجد ارک تهران برگزار شد، در سخنرانی، ضمن محکوم کردن این حادثه از سوی جنایتکاران و تروریست ها، به برخی مشکلات داخلی اقتصادی کشور اشاره کرد و گفت: آماده مناظره با هیئت رئیسه مجلس درباره نقش مجلس و وضع موجود اقتصادی و معیشتی هستم.

وی افزود: آیا آمریکایی ها در وضع موجود بازار نقش دارند؟ آیا باید با ارز دولتی کالای لوکس وارد کنیم و چوب حراج به سکه و طلا بزنیم. این خطر بزرگی است، عربستان گفته هر چه ایران طلا و سکه در بازار بریزد، آن را جمع می کند.

نماینده مردم قم در مجلس با بیان اینکه اعتماد در اقتصاد یعنی اینکه مردم بتوانند با خیال آسوده در بازار خرید و فروش کنند، اضافه کرد:6  میلیون خانوار درگیر موسسات اعتباری شدند و مشکلاتی در این زمینه برای آنها به وجود آمد.

حجت الاسلام ذوالنور خطاب به رئیس جمهور، اظهار داشت: پیش از ریاست جمهوری شما 470 هزار میلیارد تومان نقدینگی در کشور بود اما آقای رئیس جمهور، در این سال ها این حجم نقدینگی به سه برابر افزایش یافته است، آقای روحانی باید پاسخگو باشید، کجای اینها به آمریکا مربوط است؟

وی افزود: دولتمردان برای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی چه کردند؟ تاوان سوء تدبیر و سوء مدیریت را چرا باید مردم پرداخت کنند؟ چرا دستورکار جلسات مجلس نباید مشکلی از مردم حل کند؟

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس، کمیسیون های اقتصادی مجلس در حل مشکلات مردم را ناکارآمد توصیف و تصریح کرد: کمیسیون های اقتصادی مجلس چه می کنند؟ مردم باید از بعضی آقایان مطالبه گری کنند.

وی اضافه کرد: ما فراز و نشیب های زیادی را پشت سر گذاشتیم. 42 هزار شهید فقط در کردستان داده ایم، این مشکلات و تحریم ها را نیز پشت سر می گذاریم.

عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با تاکید بر اینکه برخی در داخل کشور می خواهند مشکلات را به حساب ناکارآمدی نظام جلوه دهند، اظهار داشت: خیر، این طور نیست، مشکلات نشأت گرفته از سوء تدبیرهاست.

وی افزود: حادثه تروریستی اهواز و دیگر حوادث تروریستی، مردم ما را خشمگین کرده و چهره نظام سلطه و اربابان وطن فروشان جیره خوار رابرای عالمیان برملا کرده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی با تاکید بر اینکه حمله تروریستی در اهواز اولین و آخرین اتفاق در کشور و در خوزستان نخواهد بود، اظهار داشت: هنوز کمی از انقلاب نگذشته بود که دشمن علاوه بر جنگ تبلیغاتی و تحریم اقتصادی، هشت سال جنگ را بر ما تحمیل کرد.

نماینده مردم قم در مجلس افزود: جنگ تحمیلی دو هدف داشت، یکی از اهداف دشمنان از جنگ تحمیلی، سقوط کامل نظام اسلامی بود؛ لذا دست نظام سلطه جهانی از آستین صدام برای مبارزه با اهداف و آرمانهای نظام اسلامی بیرون آمد، ما از 23 کشور دنیا اسیر گرفتیم وجنگ ما تنها با یک کشور نبود.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در پایان خاطر نشان کرد کرد: آنها نقشه تجزیه کشور را داشتند اتفاقی که در اهواز رخ داد ریشه در گذشته دارد.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

برچسب‌ها:

نظر شما