شناسهٔ خبر: 28352246 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

2 کودک ارومیه ای از سوختن در زبانه های آتش نجات یافتند

ارومیه- ایرنا- رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه گفت: 2 نفر کودک ارومیه ای با تلاش آتش نشانان از سوختن در زبانه های آتش داخل منزل مسکونی نجات یافتند.

صاحب‌خبر -

ابراهیم شد قوشچی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: صبح امروز در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه 125 مبنی بر آتش سوزی یک باب منزل مسکونی در خیابان ولی عصر (عج)، گروه اطفای حریق به سرعت به محل مورد نظر اعزام شد.
وی اضافه کرد: پس از مراجعه مأموران آتش نشانی شهرداری ارومیه مشخص شد که یک باب منزل مسکونی در این خیابان طعمه حریق شده و شعله های آتش به علت شدت آتش سوزی در حال سرایت به تمامی قسمت های منزل است.
وی بیان کرد: نیروهای آتش نشانی به محض رسیدن به محل، متوجه حضور 2 کودک در منزل شدند و جان این 2 را با فداکاری از میان زبانه های سوزان شعله های آتش نجات دادند.
رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه ادامه داد: تیم دوم اعزامی نیز با قطع برق و گاز منزل توانستند در مدت زمان بسیار کوتاهی آتش را مهار کرده و از سرایت آن به دیگر نقاط ساختمان و ساختمان های مجاور جلوگیری کنند.
شاد گفت: پس از ایمن سازی محل و اتمام کار نیروهای آتش نشانی و اطمینان از خاموشی کامل آتش این عملیات بدون تلفات و با کمترین خسارت به پایان رسید و میزان خسارت توسط کارشناسان مربوطه برآورد می شود.
به گزارش ایرنا، 10 ایستگاه آتش نشانی در شهر ارومیه وجود دارد؛ میانگین زمانی رسیدن ماموران آتش نشانی به محل عملیات در داخل شهر ارومیه کمتر از چهار دقیقه و در خارج از شهر کمتر از 15 دقیقه است.
ماهانه به طور متوسط بیش از 110 ماموریت آتش نشانی در ارومیه انجام می شود.
8137/3072

نظر شما